ברוך הבא לפרופיל שלי

מצעד האפליקציות: מי גולש איתכם בעמוד האינטרנט ואיך לעבוד על כולם בפייסבוק

1. מי הציץ לי

רוצים לדעת מי הציץ לכם בעמוד הפרופיל בפייסבוק? WhoIsLive הוא תוסף חדש לדפדפן, המאפשר לכם לגלות את שאלת מיליון הדולר - מי נמצא אתכם באותו עמוד אינטרנט (בפייסבוק, או בכל אתר אחר) בכל רגע נתון.

לאחר התקנת התוסף והתממשקות לפייסבוק (באמצעות פייסבוק קונקט), משתמשים יוכלו לראות בחלונית צד אלו משתמשים נוספים, שהורידו גם את התוסף, גולשים באותו עמוד אינטרנט כמוהם. כמו כן, ניתן לפתוח בצ'ט מיידי עם אותם משתמשים.

את התוסף פיתחה חממת הטכנולוגיה הישראלית ActiveLabs. התוסף ניתן להתקנה בחינם, ומתאים לדפדפני אקספלורר ופיירפוקס. בקרוב תושק גם גרסת כרום.

2. שמח בפייסבוק

אם אתם חובבי שירותים משעשעים אך חסרי ערך, תאהבו את The Wall Machine - כלי אינטרנטי שיאפשר לכם ליצור עמודי פרופיל מזויפים בפייסבוק, ולהמחיש את חוש ההומור שלכם.

לאחר התממשקות לחשבון הפרופיל בפייסבוק, תוכלו, בין השאר, לבחור שם משתמש מזויף, להתחיל לכתוב סטטוסים ציניים, להוסיף תמונות, לעשות לייק בשם משתמש מזויף אחר ולהוסיף תגובות.

את המוצר המוגמר תוכלו לשתף באתרי מדיה חברתיים, בהם פייסבוק וטוויטר. כן תוכלו לגלות באתר עמודי פרופיל מזויפים שנוצרו על ידי אחרים וזכו לפופולריות.

3. אימפריאליזם דיגיטלי

ואם כבר פייסבוק, אפליקציה חדשה של חברת העברת הכספים ווסטרן יוניון מאפשרת לכם לגלות איפה אתם מדורגים בישראל (או בכל מדינה אחרת שתגדירו מראש) בכל הנוגע לרישות החברתי שלכם מסביב לעולם.

לאחר התממשקות לפייסבוק, האפליקציה מציגה את הדירוג הסופי, לצד דירוג של חברים, ומפה ויזואלית הממפה את הפיזור הגיאוגרפי של הקשרים החברתיים שלכם.

4. הרומן של סקייפ ופייסבוק

סקייפ עדכנה את התוכנה שלה למערכת ההפעלה חלונות - סקייפ 5.5. הגרסה החדשה מאפשרת למשתמשים לראות בחלונית הסקייפ שלהם מי מהחברים בפייסבוק נמצא אונליין וזמין לשיחת צ'ט, לעדכן את הסטטוס בפייסבוק או לצפות בזרם ההודעות בפייסבוק ישירות מסקייפ.

בד בבד, האינטגרציה בין סקייפ לפייסבוק שעומדת בבסיס מערכת הצ'ט המשודרגת של פייסבוק ממשיכה לעורר את זעמם של הגולשים, שמתלוננים על הבאגים הרבים שקיימים בה.

מי שמאס במוצר המשודרג יוכל למצוא מדריך כיצד לחזור למערכת הצ'ט הישנה של פייסבוק בלינק זה.

5. לחפש בתמונות

Trover היא אפליקציית אייפון חינמית שרוכבת על טרנד שיתוף התמונות. האפליקציה, המוצעת להורדה בחינם, מאפשרת למשתמשים לגלות באמצעות תמונות שהעלו משתמשים אחרים מה נמצא בסביבה הגיאוגרפית שלהם, על-פי מרחקים שונים (כגון מרחק רגלי או כזה שמצריך נסיעה).

באמצעות התממשקות לפייסבוק או לטוויטר, משתמשים יכולים גם להעלות תמונות מבוססות מיקום, לשתף משתמשים אחרים, ולעקוב אחר אחרים.