רכבת ההרים של בזק - בראש דירוג הפרסומות הזכורות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת של הוט בכיכובו של פינוקיו היא האהובה ביותר השבוע, אך שיעור האהדה אליה נמוך מהממוצע

הפרסומת של בזק, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי&ורשבסקי ובכיכובו של גידי גוב, מטפסת לראש מדד הפרסומות הזכורות. שיעורי הזכירה של הפרסומת גבוהים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות המובילות, אשר עומד על 11.9%.

עוצמת הזכירה של הפרסומת גבוהה ב-50% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות.

הפרסומת של חברת הכבלים הוט, באמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי ובכיכובו של "פינוקיו", ממשיכה גם השבוע להוביל את מדד הפרסומות האהובות, אולם היא מציגה שיעורי אהדה נמוכים מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 24.1%.

בדומה לשבועות האחרונים, נמשכת השבוע הירידה במספר הפרסומות המשודרות ובהיקף ההשקעה בפרסום, כאשר חברות החלב למשל, תנובה וטרה, נמנעות מלפרסם, ושטראוס מפרסמת בהילוך נמוך.

הפרסומת לבזק, באמצעות משרד אדלר-חומסקי&ורשבסקי, היא הפרסומת המושקעת ביותר מבחינה תקציבית מבין כל הפרסומות והחסויות ששודרו במהלך השבוע האחרון. סך ההשקעה בפרסומת זו עומד על כ-1.1 מיליון דולר (לפי נתוני יפעת בקרת פרסום).

מנתוני יפעת בקרת פרסום עולה עוד כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע ירד משמעותית לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 258 (בהשוואה ל-308 בשבוע שעבר).

בנוסף, גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע ירד לעומת שבוע שעבר, ועומד על כ-34 מיליון דולר (לעומת כ-44 מיליון דולר בשבוע שעבר).

רכבת הרים
 רכבת הרים