בת"א ניסו לפנות אוהלים: אנשי המאהל ברוטשילד בלמו

ברחבי תל אביב מספר מאהלים. המאהל המרכזי בשדרות רוטשילד, מאהל בנורדאו, מאהל בפלורנטין, מאהל בשכונת התקווה, מאהל בשדרות חן והמאהל אותו ניסו היום לפנות בדיזינגוף פינת בן גוריון

ניסיון לפינוי אוהלים שהוצבו ברחוב בן גוריון פינת רחוב דיזינגוף על ידי פקחי עיריית תל אביב נעצר על ידי אנשי המאהל ברוטשילד. היום בשעות הצהריים הגיעו למקום פקחי העירייה וניסו לפנות אוהלים שלטענתם עמדו במקום ריקים. כשנודע דבר הפינוי יצאו אנשי מאהל רוטשילד בקריאות לכל יושבי המאהל להגיע במהירות למאהל אותו מנסים לפנות.

מסתבר שעיריית תל אביב ממפה את כל האוהלים שהוקמו בתחומה ונכון להיום מדובר בלא פחות מ-1198 אוהלים. לטענת העירייה אין בכוונתה לפנות אוהלים מאויישים אולם בכל מקום שתמצא אוהלים שהוצבו רק לשם הצבתם ללא שימוש אמיתי הם יפונו. אנשי מאבק המחאה פרסמו היום ברשתות החברתיות הודעות בהן ביקשו מכל תושבי תל אביב להגיע למאהלים ולחזק אותם. באותו הזמן מדגישים כי לא מדובר בשום אופן בהתנגדות בכח.

יגאל רמב"ם ממאהל רוטשילד וממובילי המאבק אמר היום כי למאהלים אין קשר לראש העיר רון חולדאי ומאז הימים הראשונים בהם הגיע למקום, לא מתקיימת כל התקשרות איתו. עוד הוסיף רמב"ם ואמר כי בכוונתם לתגבר כל מאהל שהוקם.

ברחבי תל אביב מספר מאהלים. המאהל המרכזי בשדרות רוטשילד, מאהל בנורדאו, מאהל בפלורנטין, מאהל בשכונת התקווה, מאהל בשדרות חן והמאהל אותו ניסו היום לפנות בדיזינגוף פינת בן גוריון.

יו"ר אגדות הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב, רן לבנה, פנה היום ללשכת ראש עיריית תל אביב, רון חולדאי, בבקשה שלא לפנות את האוהלים. לבנה, יו"ר אגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב: "הסברתי לגורמים בלשכת ראש העיר כי לא כל האוהלים מאוישים כל הזמן, וכי תושביהם הולכים לעיתים להתקלח או לאכול, ולכן לא ניתן לפנותם היות ומדובר ברכוש פרטי של תושבי העיר. אנו, שנמצאים באוהלים יום-יום, רואים את הפקחים של הסיירת הירוקה מסיירים בשדרות המחאה וממפים את האוהלים, כפי שהם עושים בכל אירוע אחר המתרחש בעיר. אנחנו מצפים שהעירייה תמשיך להתייחס למחאה בכפפות של משי".