אנוביט: הכפלנו את מספר יחידות בקרי הזיכרון שמכרנו השנה

‎‎חברת ‏Anobit‏, שמספקת טכנולוגיות בתחום זיכרון ה-‏Flash‏, מדווחת כי מתחילת 2011 היא מכרה 20 מיליון יחידות בקרה ושליטה לזיכרונות בלתי נדיפים המיועדים לאחסון תוכן דיגיטלי

‎‎חברת ‏Anobit‏, שמספקת טכנולוגיות בתחום זיכרון ה-‏Flash‏, מדווחת כי מתחילת 2011 היא מכרה 20 מיליון יחידות בקרה ושליטה לזיכרונות בלתי נדיפים מסוג ‏‏‏Flash NAND‏, המיועדים לאחסון תוכן דיגיטלי.

על-פי החברה, היחידות נמכרו עבור התקני מחשוב הרלבנטיים למשתמש הסופי, כגון טלפונים חכמים, מחשבי לוח ונגני מדיה. כמות זו כפולה מההיקפים שעליהם דיווחה החברה בתקופה הנוכחית לפני שנה.

יחידות ניהול הזיכרון שבהם משתלבת טכנולוגיית תיקון השגיאות של אנוביט, נמכרות במחיר נמוך יחסית, כך שההיקפים הכספיים אינם יוצאי דופן, אבל די מוצלחים עבור סטארט-אפ שפועל בתחום תחרותי.

יחידות הבקרה שמספקת החברה מיועדים לספק יכולת אמינה לקריאת מספר ביטים - 2 או 3 - שמאוחסנים על תא זיכרון בודד, ובכך להוריד את המחיר ולשפר את אמינותו.

אנוביט פועלת בתחום המיועד להתקני אלקטרוניקה צרכנית באמצעות שותפים שלהם היא מספקת את בקרי הזיכרון שלה. על שניים כאלו - סמסונג והייניקס - היא הכריזה בקיץ אשתקד, וייתכן שהם גם הסיבה לכך שהמוצרים שלה נמכרים בהיקף שכזה. ב-2011 החברה צפויה לרשום מכירות של 30-40 מיליון דולר, בין השאר באמצעות המגזר השני שאליו היא פונה - יחידות זיכרון כוללות המיועדות לשרתים ולמערכות אחסון ארגוניות.