דייויד פדרמן: "התנאים הכספיים עם עמרי כספי סגורים"

אחרי ההחתמה של פאפאלוקאס, בעלי מכבי ת"א מכין את הקרקע גם לחזרה של הפורוורד מה-NBA למועדון נעוריו: "בהנחה שהוא ירצה לשחק באירופה, זה יהיה אצלנו"

מכבי ת"א כדורסל ממשיכה במסע ההתחמשות המרשים שלה בקיץ הנוכחי. אחרי שכבר צירפה לקאדר את ג'ורדן פארמר, ג'ון שאייר, יוגב אוחיון, שון ג'יימס ודווין סמית', גם הכוכב היווני הוותיק תיאו פאפאלוקאס (34, 2.00 מ') חתם אמש (שבת) במועדון.

הגארד, שנבחר ב-2010 לנבחרת העשור של היורוליג, ובסך הכל מביא איתו ניסיון של 215 משחקים ו-2 זכיות במפעל, חתם על חוזה לעונה אחת בהיכל נוקיה. פאפאלוקאס מוביל את רשימת מוסרי האסיסטים בכל הזמנים (907) של היורוליג, וכן את רשימת החוטפים (315) בכל הזמנים.

אבל פאפאלוקאס הוא כנראה לא ההחתמה הנוצצת האחרונה לסגל של דייויד בלאט בפגרה הנוכחית: גם עמרי כספי, שבשנתיים האחרונות שיחק במדי סקרמנטו קינגס מה-NBA, מתקרב למועדון נעוריו.

הבוקר התראיין לגלי צה"ל דייויד פדרמן, מבעלי מכבי ת"א, ואישר את העובדה שמתנהל מו"מ מתקדם עם כספי: "זה נכון שיש לנו דיבור מתקדם עם עמרי כבר מספר שבועות. הוא ואנחנו חושבים על חזרה שלו. חסרים כמה דברים סופיים, אבל כל התנאים כספיים כבר סגורים. בהנחה שהוא ירצה לחזור לשחק באירופה, זה יהיה למכבי".

כזכור, ה-NBA נמצאת כרגע בשביתה, מה שמוביל שחקנים רבים מהליגה הטובה בעולם, ביניהם כספי, לחפש מקומות עבודה אלטרנטיביים באירופה.