"צוות רוטשילד" קורא לציבור: "השמיעו קולכם והעבירו הצעות"

"צוות רוטשילד", לבדיקת יוקר הדיור בישראל, יפרסם מחר קול קורא לציבור בבקשה להעביר מידע והצעות בנוגע לתחומים בהם עוסקת הועדה

"צוות רוטשילד" שבראשות פרופ' מנואל טרכטנברג יפרסם מחר (ב') קול קורא לציבור הרחב ובו תבקש הועדה מהציבור להציע הצעות ולהשמיע את קולו. הציבור יתבקש להעביר מידע והצעות בנוגע לתחומים בהם עוסקת הועדה.

"הוועדה רואה חשיבות גדולה בשמיעת עמדותיהם והצעותיהם של מגזרים שונים בציבור הישראלי לעניין צעדי מדיניות אפשריים בנושאים אלו", כך נכתב בהודעה שפרסמה הוועדה בראשות טרכטנברג.

"אנו קוראים ומזמינים את הציבור להעביר לנו הצעות ומידע רלוונטי הנוגעים לנושאים בהם עוסקת הוועדה, לאחר בחינת ההצעות, ובהתאם ללוחות הזמנים שנקבעו לוועדה, יוזמנו חלק מהפונים להוסיף ולפרט את עמדתם בפני חברי הוועדה ו/או צוותי המשנה הפועלים מטעמה ו/או נציגיהם". את ההצעות יוכל הציבור להעביר למייל של מזכירות הועדה עד התאריך ה-20 באוגוסט.

בתוך כך נזכיר כי פרופ' מנואל טרכטנברג, העומד בראש "צוות רוטשילד" לבדיקת יוקר הדיור בישראל, טוען כי יקיים צ'אטים באינטרנט עם הציבור ויהפוך את הוועדה שברשותו ל"ועדת הידברות".

פרופ' טרכטנברג הבהיר כי דרך העבודה של הוועדה החדשה תורכב משלושה גורמים מרכזיים: תקשורת דרך האינטרנט וצ'אטים עם הציבור. בנוסף, כל גוף מחקר או ידע יוכל להופיע בפני הוועדה, וגם כל גורמי השטח - כמו הסטודנטים, תנועת דרור ישראל והשמאל הלאומי, יוכלו להגיע ולומר את דבריהם.