השיחה: מי הגיע לתצוגת האופנה של קסטרו?

מי עשו כבוד לפיני לייטרסדורף? ■ מי תוביל את הקמפיין לקו האופנה החדש של ML לצעירות? ■ וגם: איך חגגו ילדי עובדי אמדוקס את העלייה לכיתה א'?

חברת קסטרו הציגו אמש (א') את קולקציית סתיו חורף 2011/12 בתצוגת אופנה מושקעת המיוחד בגני התערוכה בתל-אביב מול קהל של כ-1,200 איש.

אתי וגבי רוטר / צלם אלירן אביטל
 אתי וגבי רוטר / צלם אלירן אביטל

אתי וגבי רוטר

הובילו את התצוגה הפרזנטורים הוותיקים של החברה: הדוגמן/סטודנט לרפואה יונתן ווגמן והדוגמנית גל גדות, שממש לא ניתן היה לנחש שהיא בחודש השישי להריונה. על המוזיקה הופקד הצמד המוזיקלי TYP- עברי לידר וג'וני גולדשטיין.

דור ההמשך. ישראלה ורוני שטיר / צלם אלירן אביטל
 דור ההמשך. ישראלה ורוני שטיר / צלם אלירן אביטל

ישראלה ורוני שטיר

בין המוני האורחים שפרגנו לגבי ואתי רוטר, הבעלים: פרופ' יולי תמיר נשיאת שנקר, צדיק בינו ונכדתו, ראש עיריית בת ים שלומי לחיאני, לאה פרץ ראש המחלקה לאופנה בשנקר, דפנה קציר סמנכ"ל שיווק בחבס שהגיעה יחד עם בתה, אורלי שרם, ד"ר שולמית כצמן, קובי נבון, ישראלה ורוני שטיר ועוד רבים.

קייטנת אמדוקס

בשבוע שעבר פשטו 510 ילדים על משרדי חברת אמדוקס ברעננה. לא מדובר בתוכנית לאיתור עובדים ממש צעירים, אלא ביום כיף לילדי עובדי החברה, שעולים בעוד כשבועיים לכיתה א'. כדי להמתיק להם את הכניסה לבית-הספר, הילדים נשנשו צמר גפן מתוק, ארטיקים ושלל סוכרים, וצפו בהופעה של אודי ואביעד מערוץ הילדים.

רגע לפני בית ספר. ילדי עובדי אמדוקס / צלם יח
 רגע לפני בית ספר. ילדי עובדי אמדוקס / צלם יח

ילדי עובדי אמדוקס

מיקה מזור, סמנכ"לית משאבי האנוש באמדוקס, סיפרה שהשנה התחתנו יותר ממאה עובדים של החברה, וכ-400 ילדים נולדו בחברה. נראה שאחרי הכול, יש חיים פרטיים בעולם ההיי-טק.

לייטרסדורף משיקה

בשבת האחרונה נפתחה תערוכה לזכרה של המעצבת פיני לייטרסדרוף, מחלוצות האופנה בארץ. את התערוכה הגתה נכדתה, אשת העסקים דושי לייטרסדורף.

לזכרה. דושי לייטסדורף / צלם רוני שיצר
 לזכרה. דושי לייטסדורף / צלם רוני שיצר

דושי לייטרסדורף

התערוכה מוצגת בווילה דלאל בנווה-צדק. רות דיין, שהייתה שותפתה ליצירה של לייטרסדורף במותג "משכית" עוד בשנות ה-50', נשאה ברכה קצרה.

איתן רף / רוני שיצר
 איתן רף / רוני שיצר

איתן רף

באו להצדיע: פרופ' יולי תמיר, נשיאת שנקר, לאה פרץ, ראש המחלקה לעיצוב אופנה בשנקר, שהגיעה עם המפיק מוטי רייף, מירה קינן, אישתו של ציון קינן, יגאל אהובי, איתן רף, יונתן לייטרסדורף ורונית רפאל, המעצבים דורין פרנקפורט, יובל כספין, דניאלה להבי, ושפע של דוגמנים ודוגמניות.

אהרוני פרזנטורית

ביום חמישי האחרון השיקו בחברת ML ליין חדש לצעירות מלאות (כלומר, מי שבעוונותיה עברה את מידה 40) בשם MLly. זו התייחסות מובהקת ראשונה לשוק זה, שעד כה נאלץ לקושש פריטים ברשתות האופנה ה"רגילות" או להתפשר על חולצות דמויות אוהלים (עוד לפני שהאוהל הפך לאופנתי), מחנויות למידות גדולות לנשים מבוגרות.

משיקים. אבי מלכה ותמרה אהרוני / צלם אסף לב
 משיקים. אבי מלכה ותמרה אהרוני / צלם אסף לב

אבי מלכה ותמרה אהרוני

כפרזנטורית נבחרה תמרה אהרוני, בתו בת ה-23 של הסופר-שף ישראל אהרוני. ההשקה התקיימה בביתו של השף בתל-אביב בנוכחות הבעלים של הרשת אבי מלכה.

כשר בחיפה

גם בעיר הפועלים (לשעבר) יש עכשיו מסעדה כשרה: רשת מלונות קראון פלזה ישראל (מבית אפריקה ישראל) והשף גיא פרץ חנכו מסעדה כשרה בשם "קונפי" במלון קראון פלאזה חיפה. במסיבת הקוקטייל לרגל פתיחת המסעדה השתתפו שר המדע פרופ' דניאל הרשקוביץ ורעייתו שמעונה, ראש עיריית חיפה יונה יהב, אבי וייצמן ראש המועצה הדתית חיפה, רון יריב מנכ"ל רשת מלונות קראון פלזה ישראל ואחרים. עוד הפציעה במסיבה סמדי בומבה, אחת המתמודדות הבולטות מהעונה הראשונה של "מאסטר שף", שמנצלת את דקות התהילה האחרונות, בטרם יתגלה הכוכב הבא של העונה החדשה. בומבה חלקה את אהבתה לבישול עם הנוכחים.