הקופסה הקטנה והקטנה יותר

מצעד האפליקציות: משחקים חדשים-ישנים בגוגל פלוס והחיבור בין רינגטונים להתראות

1. בוקסי באייפד

בוקסי מגיעה לאייפד. תוכנת המדיה סנטר הישראלית - שמחברת בין המחשב האישי למסך הטלוויזיה - נחתה בשבוע שעבר גם בטאבלט של אפל.

לאחר התקנת האפליקציה המוצעת להורדה בחינם, משתמשים יכולים להזרים תוכני מדיה המאוחסנים במחשב האישי ישירות לאייפד (ללא תלות בפורמט הווידיאו), או לצרוך תוכני וידיאו בסטרימינג הנמשכים מהאינטרנט (באמצעות חיבור WiFi).

האפליקציה גם מייצרת פלייליסט מתוכני הווידיאו ששיתפו החברים של המשתמש (בהתאם לגרף החברתי בפייסבוק ובטוויטר), וכן ניתן לשמור תוכני וידיאו לצפייה מאוחרת יותר.

2. המשחקייה של גוגל

זה רק היה עניין של זמן. כחודש וחצי לאחר השקת הרשת החברתית החדשה, גוגל פלוס, ענקית החיפוש משלבת פיצ'ר משחקים כדי למשוך אליה גולשים נוספים ולהגדיל את זמן השהייה שלהם באתר.

עמוד המשחקים זמין למשתמשים באמצעות אייקון שהנמצא בחלקו העליון של העמוד. לחיצה על האייקון מובילה לאזור משחקים ייעודי. בין המשחקים שניתן למצוא בגוגל פלוס נמנים אנגרי בירדס ואפליקציית הפוקר המוכרת של זינגה.

בניגוד לפייסבוק, עדכונים לגבי השימוש באפליקציות המשחקים לא יופיעו בזרם ההודעות הראשי של הגולשים, כדי להשאיר אותו כאזור לשיתוף תוכן ואינטראקציה בין משתמשים בלבד.

3. Pop The Jam

הכירו את Pops - אפליקציית אנדרואיד ישראלית, שמתיימרת להביא את העולם העשיר של הרינגטונים לתחום ההתראות (נוטיפיקיישנס).

הרעיון שעומד מאחורי האפליקציה פשוט: לכל פעולה של הטלפון, כגון הודעת מייל, ציוץ נכנס בטוויטר, עדכון מפייסבוק או הודעת טקסט, ניתן לצרף אנימציה או סרטון וידיאו, שילווה את הפעולה באופן ייחודי, במקום ההתראה הסטנדרטית של הסלולרי. כך, לדוגמה, בהתראה על הודעת מייל ניתן לראות גם ממי נשלחה ומהו הנושא שלה, ואף להשיב מייל באופן מיידי.

האפליקציה, שניתנת להורדה בחינם בחנות האנדרואיד, מגיעה עם סט מובנה של התראות, שאליהן ניתן להוריד סוגי התראות נוספים (מתוך מבחר של יותר מ-80 סוגים) או ליצור התראות ייחודיות, המבוססות על קטעי וידיאו או תמונות אישיות. מאחורי האפליקציה עומדים היזמים ירון אורנשטיין, ניר אופיר וכפיר גולדמן.

4. צייץ לי ואצייץ לך

כוח המשיכה של שירות המיקרו-בלוגינג טוויטר טמון באיכות משתמשים שאנחנו בוחרים לעקוב אחריהם, וכלי ישראלי חדש יאפשר לכם להחליט באופן מבוסס יותר לפני שאתם בוחרים אחר מי לעקוב.

שירות Twtrland מאפשר לכל גולש להזין בתיבת החיפוש שם של משתמש שעליו הוא מעוניין לקבל מידע, כשהשירות מציג את המידע האישי באופן שמזכיר עמוד פרופיל של רשת חברתית.

בעמוד מופיעים נתונים סטטיסטיים לגבי המשתמש: כך, לדוגמה, ניתן לדעת מהי תדירות הציוצים שלו, מהי התפלגות הציוצים (לינקים, תמונות, עדכוני מקום וריטוויטים) ומהן המילים הנפוצות שמופיעות בציוצי המשתמש.