טלמפ מציעה קופונים מבוססי מיקום בשיתוף אתר Rest

טלמפ הישראלית החלה להציע קופונים מבוססי מקום בתוכנת ה-GPS שלה ■ למשתמשים תהיה גישה למאגר קופונים ממגוון מסעדות בהתאם למיקומם

חברת טלמפ הישראלית החלה להציע קופונים מבוססי מקום בתוכנת ה-GPS שלה. טלמפ חברה לפורטל המסעדות Rest מקבוצת דפי זהב, שיאפשר למשתמשים גישה למאגר קופונים ממגוון מסעדות בהתאם למיקומם.

לצורך הפעלת השירות, המנוי צריך לפתוח את אפליקציית הניווט, להיכנס לווידג'ט הקופונים החדש של Rest, כאשר מיד יופיעו בפניו המסעדות המציעות את הקופונים בהתבסס על מיקומו הנוכחי, לרבות שם הרחוב בו המסעדה ממוקמת, המרחק ממנה ומספר הטלפון שלה.

טלמפ היא החברה שמסתתרת מאחורי אפליקציית הניווט הפעילה אצל מפעילות הסלולר בארץ: פלאפון, סלקום, פרטנר ומירס. הקופונים משולבים בגירסה החדשה של האפליקציה (גירסה 5.40), והם כבר זמינים היום בתוכנת הניווט הפועלת ברשת פלאפון בטלפונים עם מסך מגע. היכולת החדשה תתעדכן בקרוב גם בגירסאות אחרות ברשת פלאפון, ובהמשך גם אצל שאר מפעילות הסלולר בארץ.

טלמפ היא לא הראשונה להכניס שירותי קופונים מבוססי מיקום בתוכנת ניווט בארץ. חברת Waze החלה להציע שירות דומה לפני מספר חודשים באפליקציה שלה, אולם קשה למצוא בימים אלו קופונים פעילים בתוכנה.

"שיתוף-הפעולה עם פורטל Rest מאפשר לנו לייצר עבור המשתמשים קונטקסט אופטימלי של זמן, מיקום והעדפה, באופן שמקדם החלטות צרכניות נבונות ומאפשר להם לממש הטבות, גם במצבים ספונטניים בהם המשתמש לא הדפיס מראש קופוני הטבות למיניהם", אומר מוטי קושניר, סמנכ"ל השיווק בחברת טלמפ.