מנכ"ל רשת אבי צבי בוחן אפשרות לרכוש מניות בזכיינית

צבי עשוי לרכוש את מניותיו של אביב גלעדי ברשת ■ לפי שעה נראה כי מדובר באופציה שקיימת על השולחן ועדיין לא הגיעה לפסים אופרטיביים

מנכ"ל זכיינית ערוץ 2 רשת, אבי צבי, בוחן אפשרות לרכוש את מניותיו של אביב גלעדי בזכיינית.

צבי, מנכ"ל רשת בשנתיים האחרונות, הגיע לתפקיד כמנכ"ל עופר מדיה של אודי אנג'ל, בעל השליטה בזכיינית ונציגו בדירקטריון. בין היתר אמון צבי בין היתר גם על מציאת בעל מניות חלופי לגלעדי, אשר מבקש לעזוב את רשת מטעמים רגולטוריים ומטעמי חוסר עניין.

לפי שעה נראה כי מדובר באופציה שקיימת על השולחן ועדיין לא הגיעה לפסים אופרטיביים.

ל"גלובס" נודע כי בחודשים האחרונים פועל צבי למציאת בעל הון שירכשו את מניותיו של גלעדי. נוכחותו סביב שולחן בעלי המניות של גלעדי מקשה על פעילות החברה מבחינה אסטרטגית וכלכלית, ולכן אנג'ל פועל להוצאתו.

הפיכתו של צבי לבעל מניות עשויה לפתור את בעיית הניהול של הזכיינית והתוויית הדרך מכיוון בעלי המניות, אולם לא בהכרח יכולה לתת מענה לבעיית הזרמת הכסף שתידרש מבעלי מניות בזכיינית, ערב היערכותה לחילופי ימים ואולי אף לשידור של שבוע ימים, אם תחפוץ לעבור לרישיונות.

הפתרון עשוי להיות אם מאחורי צבי יעמוד גוף אחר בעל יכולות כלכליות משמעותיות, שכן השקעה בזכיינית טלוויזיה בימים אלה אינה נחשבת לעסק רווחי.

בפעם האחרונה שעלתה אפשרות מכירת חלקו של גלעדי ברשת, לפולאר תקשורת, דובר על מכירה תמורת שקל אחד בלבד בעבור נטילת כל החובות.

באחרונה מונה אורי שנער לחבר דירקטוריון רשת מטעמו של אנג'ל. גם מול שנער נבדקה בעבר אפשרות למכירה של מניות הזכיינית.

ברשת ביקשו לא להגיב.