איסתא מחלקת דיבידנד ומקצה 1.7 מ' ש' למחאת האוהלים

דירטוריון חברת התעופה איסתא הודיע על חלוקת דיבידנד של 1.7 מיליון שקל לטובת מחאת האוהלים, מתוך סכום כולל של 4.7 לבעלי מניות החברה

דירטוריון חברת התעופה איסתא , הודיע היום (ד') על החלטה בדבר חלוקת דיבידנדים לבעלי מניות החברה, ובתוך כך העברת כך העברת תקציב בהיקף של 1.7 מיליון שקל לטובת מחאת האוהלים של הסטודנטים. זאת, לאחר שהחברה פרסמה את תוצאותיה הפיננסיות לרבעון השני של שנת 2011.

הדירקטוריון החליט על חלוקת דיבידנדים של חצי שקל למניה, בשווי כולל של 1.7 מיליון שקל - אשר יועברו להתאחדות הסטודנטים לטובת המשך המאבק. זאת, מתוך דיבידנד כולל של 4.7 מיליון שקל, שיחולק לבעלי המניות בחברה.

מי שהובילו את המהלך הם מנכ"ל החברה אחישי גל והיו"ר בועז טופורובסקי - אשר גם שימש בתפקידו הקודם כיו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית.

"אני גאה שגם במסגרת אחריותי הנוכחית אוכל להתגייס לטובת המאבק החברתי הגדול ביותר שהתחולל במדינה בעשורים האחרונים. הדיבידנדים מעידים על מצבה הטוב של קבוצת איסתא, והסטודנטים, כבעלי מניות מרכזיים בה, נהנים מפירות עמליה", בועז טופורובסקי, יו"ר דירקטוריון איסתא. "מלבד היותה החברה המובילה בענף התיירות בישראל, חברת 'איסתא ליינס' חרטה על דגלה את קידום החברה האזרחית בישראל ואנו רואים בתרומה זו למאבק שותפות דרך עם הסטודנטים ואזרחי המדינה".

"מיום היווסדותה איסתא איננה רק חברת תיירות אלא חברה בעלת רגישות חברתית וצרכנית שגם תורמת משאבים רבים לסטודנטים ולקהילה הסובבת אותה", התייחס למהלך איציק שמולי, יו"ר התאחדות הסטודנטים הארצית. "אני מודה לחברת התיירות הגדולה בישראל, בראשות יו"ר הדירקטוריון בועז טופורובסקי והמנכ"ל אחישי גל, על תרומתם האדירה למאבק החברתי החשוב ביותר שהיה בישראל. בזכות איסתא נוכל כעת להמשיך לתרגם את החזון שלנו לישראל טובה יותר לשפת המעשה, ולהגביר את המחאה במטרה להגיע לשם".