קבוצת הכדורסל של ריאל מדריד שוב נודדת

איפה תארח ריאל את מכבי ת"א ביורוליג? הקבוצה נוטשת אחרי עונה את אולם ה"קאחה מג'יקה" כדי לצמצם עלויות ועוברת ל"פלאסיו דה דפורטס", אותו קיבלה מעיריית מדריד ללא תמורה

אחרי שנשיא ריאל מדריד, פלורנטינו פרז, הודיע בקיץ האחרון על צמצומים ניכרים במחלקת הכדורסל - הוא הצליח לרתום לנושא גם את עיריית מדריד. בימים האחרונים חתם פרז עם ראש העיר אלברטו רואיז גאיירדון כי הבלאנקוס יעברו לשחק החל מהעונה הנוכחית באולם "פלאסיו דה דפורטס" ויקבלו אותו מהעירייה לשימוש בחינם. ההסכם הנוכחי אמור לחסוך לריאל כ-4.5 מיליון אירו, הסכום אותו היתה אמורה לשלם בגין ההסכם שחתמה בקיץ שעבר במסגרתו התחייבה לשחק באולם "קאחה מג'יקה" עד שנת 2015, בתמורה לתשלום שנתי של 1.1 מיליון אירו.

פרז, שאמנם החתים בימים האחרונים את כוכב ה-NBA הספרדי רודי פרננדז, אמר בקיץ האחרון כי מחלקת הכדורסל תיכנס לתוכנית צמצומים לאור העובדה שהיא הפכה למחלקה המפסידה ביותר של המועדון - מחלקת הכדורסל בלבד אחראית להפסדים של יותר מ-20 מיליון אירו בכל אחת משלוש העונות האחרונות. לפי התקשורת הספרדית, המעבר ל"פלאסיו דה דפורטס" - האולם שאירח את הפיינל-פור של היורוליג ב-2008 ואת היורובאסקט ב-2007 ומכיל 15 אלף מקומות - הוא חלק ממהלכים להידוק החגורה במחלקת הכדורסל.

זהו האולם הביתי השישי שבו תשחק ריאל מדריד מאז עזבה את ה"פאביליון" המפורסם לפני 25 שנים. למעשה, ריאל חוזרת ל"פלאסיו דה דפורטס" ששימש אותה כאולם הביתי בין 1986-1998 - אלא שכעת מדובר באולם חדש שנבנה על חורבותיו של האולם הישן שנשרף ב-2001. ריאל תקיים באולם הביתי את משחקי היורוליג שלה, ותארח בו בין היתר ב-8 בדצמבר את מכבי ת"א איתה שובצה בשלב הראשון.