שבוע שני ברציפות: בזק בפסגת הפרסומות הזכורות והאהובות

גיאוקרטוגרפיה: הפרסומת לביטוח ישיר שנייה בדירוג האהובות; הפרסומת להוט שנייה בזכורות

הפרסומת של בזק, בכיכובו של גידי גוב שכמעט ממריא לחלל, באמצעות משרד הפרסום אדלר-חומסקי, ממשיכה להיות גם השבוע הפרסומת הזכורה והאהובה ביותר.

הפרסומת רושמת שיעורי זכירה הנמוכים ב-40% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות הזכורות המובילות, שעומד על 11.7%. מבחינת האהדה רושמת הפרסומת שיעורי אהדה הגבוהים ב-10% מהממוצע החצי-שנתי של הפרסומות האהובות, העומד כעת על 24.3%.

הפרסומת לביטוח ישיר, בכיכובה של הזמרת רוני דלומי ובאמצעות משרד הפרסום שלמור-אבנון-עמיחי, ממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות האהובות. הפרסומת רושמת שיעורי אהדה של 19.4%.

הפרסומת של הוט, בכיכובו של "פינוקיו" ובאמצעות משרד הפרסום באומן-בר-ריבנאי, ממוקמת במקום השני בדירוג הפרסומות הזכורות עם שיעורי זכירה של 6.5%.

לפי נתוני יפעת בקרת פרסום, הפרסומת של בזק היא גם הכי מושקעת מבחינה תקציבית. על-פי הנתונים, עד כה הושקעו בקמפיין 5.7 מיליון דולר במחירי מחירון. במקום השני במדד זה מדורגת הפרסומת של yes, עם השקעה מצטברת שעומדת על 4.5 מיליון דולר.

עוד עולה מהנתונים השבועיים של יפעת כי מספר הפרסומות והחסויות ששודרו השבוע עלה משמעותית לעומת שבוע שעבר, כאשר מספרן עומד על 268 בהשוואה ל-237 בשבוע שעבר.

בנוסף, גם סך התקציבים שהושקעו בקמפיינים הפרסומיים השבוע עלה מעט ביחס לשבוע שעבר, ועומד על כ-35 מיליון דולר לעומת כ-34 מיליון דולר בשבוע שעבר.

דירוג הזכורות והאהובות 17.08
 דירוג הזכורות והאהובות 17.08