אולפני מירמקס יציעו שירות הזרמת סרטים דרך פייסבוק

מירמקס מצטרפת לאולפנים אחרים כמו וורנר ברוס', פרמאונט ויוניברסל שמציעות שירות דומה ■ בהתחלה יוצעו סרטים ישנים יחסית ■ השירות לא נתמך בישראל

הרשת החברתית פייסבוק ממשיכה למשוך אליה את אולפני הסרטים מהוליווד. אמש (ב') הודיעו אולפני מירמקס כי הם משיקים שירותי השכרת סרטים דרך הפלטפורמה החברתית של מארק צוקרברג ואנשיו. בכך, מצטרפים מירמקס לאולפני וורנר ברוס, פרמאונט ויוניברסל שכבר הודיעו על שירותי סטרימינג (הזרמת מדיה) של סרטים מהקטלוג שלהם.

השירות החדש של מירמיקס, eXperience, הושק היום עם היצע של 20 סרטים לגולשים מארה"ב והיצע של עשרה סרטים לצופים מבריטניה וטורקיה. לדברי החברה, צרפת וגרמניה הן הבאות בתור ליהנות מהשירותים החדשים. את הסרטים ניתן יהיה לשכור באמצעות 30 מטבעות של הכסף הווירטואלי פייסבוק קרדיטס (כ-3 דולר) ומשך השכירות הוא ל-30 יום. מי שהחל לצפות בסרט יהיה חייב לסיים לצפות בו תוך 48 שעות.

הסרטים - בהם קיל ביל, שיקגו, גוד וויל האנטינג, ספרות זולה ואחרים - אמנם אינם חדשים, אך נראה שזו רק ההיצע הראשוני של השירות. בסרטים ניתן לצפות גם דרך האייפד ודרך שירות הטלוויזיה גוגל TV. אפליקציית הפייסבוק של מירמקס תאפשר להזמין חברים ולתקשר איתם, כמו גם לעדכן על צפייה בסרט מסוים דרך פוסט על הקיר בפייסבוק.

לדברי מנכ"ל מירמיקס, מייק לאנג, "יש למעלה מ-50 מיליון משתמשים שמציינים סרט כלשהו של מירמיקס בפרופיל שלהם, שמתקשרים בעמוד הפייסבוק של האולפנים ושהם מעריצים של אחד מהסרטים הללו בפייסבוק". השאיפה של לאנג היא להציע בעתיד סרטים שאותם יוכלו הגולשים לרכוש ולאחסן על גבי ענן ולגשת אליהם מכל התקן - מחשב, טאבלט, סמארטפון או טלוויזיה.