התפתחות בפרשת צנעני: שלום דומרני נלקח לחקירה

(עדכון) - הבוקר שוחרר ממעצר אסף לביא-צנעני, בנה של הזמרת מרגלית צנעני, וישהה מעתה במשך שבועיים במעצר-בית מלא בבית משפחת צנעני בכפר-יונה

עוד התפתחות בפרשת מרגלית צנעני, הנמצאת במעצר. ראש ארגון הפשע שלום דומרני נלקח לפני זמן קצר לחקירה בעניין - כך מדווחים בחדשות ערוץ 2.

הבוקר (ד') הורתה שופטת בית משפט השלום בראשון-לציון, איטה נחמן, על שחרורו מהמעצר של אסף לביא-צנעני, בנה של מרגלית צנעני, והוא ישהה מעתה במשך שבועיים במעצר-בית מלא בבית משפחת צנעני בכפר-יונה.

לביא-צנעני חשוד בביצוע עבירות של סחיטה באיומים, קשירת קשר לביצוע פשע, איומים והחזקת אמצעי לחימה במסגרת פרשת הסחיטה של אסף אטדגי, אמרגנה של אמו.

שחרורו של לביא-צנעני, אחרי 8 ימים שבהם היה עצור בבית המעצר בכלא הדרים, התאפשר לאחר שהמשטרה הגיעה לכדי מסקנה כי חקירת הפרשה לא תשובש כתוצאה מהשחרור.

בנוסף על האיסור לצאת מהבית, הוציאה השופטת צו האוסר על לביא-צנעני לצאת מן הארץ למשך חצי שנה. בנוסף, הוטלו על לביא-צנעני בטוחות שונות, בסך כולל של 60 אלף שקל (ערבות עצמית וכן ערבויות צד ג' והפקדה במזומן), להבטחת קיומם של תנאי השחרור.

אתמול (ג') דחה בית המשפט המחוזי מרכז בפתח-תקווה את ערעורה של מרגלית צנעני על החלטת בית משפט השלום בראשון-לציון להאריך את מעצרה ב-4 ימים נוספים.