אילן בן דב חידש הסכם הניהול עם סאני: יקצץ 30% משכרו

חברת סאני אישרה הארכת הסכם הניהול עם אילן בן דב, במסגרתו יפחית את שכרו החודשי ל-165 א' ש', לעומת שכר קודם של 240 א' ש' ■ יספוג גם הפחתה בהיקף המענק השנתי

חברת סאני הודיעה היום (ה') לבורסה בת"א, כי אישרה את הארכת הסכם הניהול שלה עם אילן בן דב, בעל השליטה בחברה. ההסכם הוארך ל-3 שנים נוספות, החל מה-1 באוקטובר 2011. במסגרת ההסכם אושר כי שכרו של בן דב יופחת ל-165 אלף שקל לחודש, לעומת שכר חודשי קודם של 240 אלף שקל חודש. בנוסף, יספוג בן דב הפחתה בהיקף המענק השנתי שיקבל.

כאמור, במסגרת ההסכם החדש יופחת שכרו של בן דב ב-31% ל-165 אלף שקל, כאשר סאני תישא בנוסף לכך בהוצאות אחזקת רכבו של בן דב, בעלות של 15 אלף שקל. מנגד, שיעור המענק שיינתן לבן דב יופחת ויעמוד על 1% הרווח הנקי של סאני - במידה וזה יעלה על 3 מיליון דולר - וזאת לעומת רמה קודמת של 8% מהרווח הנקי.

מסאני נמסר כי "השירותים הניתנים על ידי מר אילן בן דב לחברה במסגרת תפקידו כיו"ר דירקטוריון הינם איכותיים ומקצועיים, וזאת בהתחשב בניסיונו העסקי ובמעורבותו הפעילה בניהול עסקי החברה והחברות הבנות".

לגבי תנאי העסקתו של בן דב, סבור דירקטוריון סאני כי התמורה שמקבל האחרון "אינה חורגת מהמקובל... ומשקפת את תרומתו לחברה". נציין כי הארכת ההסכם טעונה עוד אישור של בעלי המניות של סאני.

נזכיר כי חלה הרעה משמעותית במצב הפיננסי של סאני, לאור קריסת מניות החברה, ברקע צניחת מניית פרטנר - המהווה חברה בת של סקיילקס וחברה נכדה של סאני (לה גם החזקות ישירות בפרטנר). פרטנר דיווחה בדוחות הרבעון השני על צניחה של 30% ברווח הנקי והודיעה על עצירת חלוקת הדיבידנדים. בתגובה, הכניסה חברת הדירוג מידרוג את האג"ח של סאני וסקיילקס לרשימת מעקב. (לסיפור המלא)