ההתלקחות בדרום הזניקה את הרייטינג של משדרי החדשות

3 משדרי אקטואליה של חדשות ערוץ 2 נכנסו לטבלת הרייטינג השבועית ■ "מאסטר שף" של זכיינית ערוץ 2 קשת חוצה את קו ה-30% רייטינג, "סברי מרנן" במקום השלישי

3 תוכניות של חברת חדשות ערוץ 2 מתמקמות בטבלת הרייטינג השבועית, בתום שבוע שראשיתו לפחות הייתה בסימן ההתלקחות בדרום. מהדורת חדשות השבת בהגשת דני קושמרו מתייצבת במקום ה-5 בטבלה השבועית עם רייטינג של 27.1% ונחשבת לתוכנית האקטואליה הנצפית בישראל. לשם השוואה, מהדורת חדשות השבת עם אושרת קוטלר מביאות באותו זמן לחדשות ערוץ 10 רייטינג של 7.4%.

ממוצע הצפייה השבועי במהדורה המרכזית של חדשות ערוץ 2 בהובלת יונית לוי מגיעה ל-23.3% צפייה השבוע, ואילו "אולפן שישי" עם יאיר לפיד מצליחה אף היא להיכנס לעשירייה הנצפית של השבוע עם 18.7% צפייה. "השבוע" עם גיא זוהר מתאוששת ומגיעה ל-5.8% צפייה, ודוחקת את "יומן" עם איילה חסון אל המקום השלישי בדרבי מגזיני השישי (4.9%).

זכיינית ערוץ 2 קשת נהנית מהחזרה לשגרה, החלקית לפחות, עם שתי תוכניות של "מאסטר שף" שחוצות את רף 30% - ביום רביעי התוכנית הגבוה יותר עם 30.9% צפייה. "סברי מרנן" תופסת את משבצת הדרמה המקורית המצליחה עם שידור אחד שמשיג 29.1% צפייה ואחר שמגיע ל-27.1%. שידור חוזר של "רמזור", אותו בחרו גולשי אתר mako של קשת, מביא לזכיינית רייטינג של 25.8%.

"אנשים" נגד גיא פינס

בשבוע האחרון התחזקה גם תוכנית הפרה-פריים החדשה של קשת, "אנשים", והשיגה 10.4% צפייה ברביעי ו-10.7% צפייה בחמישי. לשם השוואה, בעוד שמול לוח של רשת משיג גיא פינס 7.1% (ראשון), 6.6% (שני), ו-7.1% (ביום שלישי); מול "אנשים" של קשת השיגה התוכנית ביום רביעי, 5.8% צפייה, וביום חמישי 5.9%. בכל המקרים מדובר היה בתוכנית לקט.

"אחד נגד 100" ממשיכה להיות התוכנית הנצפית ביותר של זכיינית ערוץ 2 רשת. השעשועון בהגשתו של אברי גלעד מביא השבוע 23.3% צפייה, מעט יותר מ"צחוק מעבודה" שמתייצבת על 20.9% צפייה.

ערוץ 10 עם שבוע מוצלח יחסית, אבל לא במקומות הנכונים - "צינור לילה" עם שיא שבועי של 7.9%, בדיוק במלאת שנה לתוכנית וגם אורלי וגיא, אולי בזכות החופש הגדול עם ממוצע שיא שבועי מאז עליית התוכנית של 3.6%, זאת כשהשבוע הצליחה להגיע התוכנית גם לנתון של 4.5% צפייה.

באותו זמן תוכנית הבוקר של רשת, "העולם הבוקר" עם הילה קורח ואברי גלעד, מאמירה ל-10.5% צפייה - ונחשבת לתוכנית הבוקר הנצפית בישראל.

ובכל זאת, תוכנית הדגל של ערוץ 10, "הדור הבא 24/7", מגיעה השבוע לנתונים גבוהים יחסית של 14.2% ביום שלישי וביום ראשון 13.2% צפייה.

סברי
 סברי