יעידו נגד מרגול: בנה אסף, עומר אדם ומפיקת "כוכב נולד"

גם הזמר לירון רמתי, המגיש ירון אילן והשדרן אליקו כהן זומנו להעיד נגד הזמרת במשפטה

פרקליטות מחוז תל-אביב החלה את העבודה לקראת המשפט של מרגלית צנעני שייפתח בקרוב, זאת לאחר הגשת כתב האישום החמור הבוקר (ב') נגד מרגול ומיכאל חזן, "חיילו" של עמיר מולנר (לסיפור המלא על כתב האישום שהוגש נגד מרגול - לחצו כאן).

לקראת המשפט פרסמה הפרקליטות את עדי התביעה שיזומנו, ועל-פי חוק יהיו חייבים להגיע ולהעיד נגד מי שהיום הפכו מחשודים לנאשמים.

בין עדי התביעה ניתן למצוא את האמרגן הנסחט אסף אטדגי, שלפי כתב האישום המפורט נגד צנעני וחזן סבל במשך חודשים מאיומים מצידם של השניים, על רקע סכסוך כספי בינו לבין מרגול.

גם בנה של צנעני, אסף לביא-צנעני, שהיה נתון במעצר ועבר חקירות, יזומן. לביא-צנעני נכלל אף הוא בכתב האישום, שם נכתב כי אטדגי חויב "לפרגן" לאסף במהלך הופעותיו של הזמר עומר אדם.

עומר אדם עצמו, אותו ייצגו יחד צנעני ואטדגי ועל רקע זה נתגלע ביניהם הסכסוך, יזומן גם הוא להעיד. עד תביעה נוסף הוא המפיק המוזיקלי וכותב השירים יוסי "בנדה" בן-דוד, שנחשד כי תיווך בין צנעני לבין אנשיו של מולנר. גם המגיש ירון אילן ושדרן הרדיו אליקו כהן זומנו להעיד במשפט.

עדת תביעה אחרת, מפתיעה מעט, היא מפיקת "כוכב נולד" טמירה ירדני. בכתב האישום פורט כיצד הנחו אנשיו של חזן את צנעני לתת ניקוד למתמודדת אורטל אדרי וכיצד השתמשה צנעני בתוכנית בשידור חי כדי להעביר מסר לחזן.

גם המתמודד בתוכנית לירון רמתי יזומן להעיד. אנשיו של חזן והוא עצמו דחקו את צנעני, לפי כתב האישום, לתמוך ברמתי. עוד כתבו בפרקליטות כי ממש לפני מעצרה נפגשה צנעני עם רמתי, במטרה לדחוף אותו לעזוב את הייצוג של "טדי הפקות" ולעבור למשרד הארמגנות החדש של מיכאל חזן.