עובדי סונול יקימו הערב מאהל מול ביתו של שטייניץ

מחמירים את המאבק נגד כוונת משרד האוצר ומשרד התשתיות להפחית את מרווחי השיווק של חברות הדלק ■ "מחאה על האטימות שמגלה משרד האוצר לבטחונם התעסוקתי של אלפי העובדים בענף הדלק"

עובדי חברות הדלק מחמירים את המאבק נגד כוונת משרד האוצר ומשרד התשתיות להפחית את מרווחי השיווק של חברות הדלק; החל מהערב (ב') בשעה 18:30 יעבור ועד עובדי סונול ברשות יו"ר הועד, שמעון שטרית, לגור באוהל מול ביתו של שר האוצר, יובל שטייניץ.

זאת במחאה "על האטימות שמגלה משרד האוצר לבטחונם התעסוקתי של אלפי העובדים בענף הדלק", כלשונם. ועד העובדים של תחנות הדלק בסונול, בראשות שמעון שטרית, טען לפני מספר ימים כי כוונת משרדי האוצר והתשתיות להפחית מרווחי השיווק של חברות הדלק, תביא לפיטורים המוניים בחברה.

בוועד סבורים כי כבר בספטמבר הקרוב סונול תעביר עשרות תחנות דלק למודל של תדלוק עצמי, מה שייתר את עבודתם של מתדלקים רבים וגם של מנהלי תחנות. "הממשלה פוגעת בחברות ואת המחיר משלמים עובדים קשיי יום בשכר מינימום", אמרו עובדים בוועד.

בוועד העובדים זכו לאחרונה לתמיכה מצד יו"ר ההסתדרות עופר עיני, שנפגש עם מנכ"ל סונול והבין כי סכנת הפיטורים אמיתית וכי לא מדובר בספין - כך לפחות לטענת גורמים בהסתדרות.