מרגול מדברת לראשונה מתא המעצר: "רוצים להרוג אותי"

העיתון "מעריב" מביא הבוקר ציטוטים משיחה שנערכה עם מרגלית צנעני לאחר הגשת כתב האישום נגדה ■ "אני רוצה שהכול ייגמר, שיבינו שלא עשיתי כלום"

יממה לאחר הגשת כתב האישום החמור נגד מרגלית צנעני, מפרסם הבוקר (ג') העיתון "מעריב" ריאיון מיוחד שקיים עם הזמרת מתוך תא המעצר בכלא נווה-תרצה.

"לא איימתי על אף אחד", אומרת מרגול בתגובה לאישומים נגדה. "מי שהכיר לי את האנשים האלה היה אסף אטדגי. יש בינינו יחסים טובים".

בתגובה לציטוטים בכתב האישום שהציגו אותה כעבריינית הפועלת בשיתוף-פעולה עם ראשי ארגוני פשיעה, אמרה צנעני: "אני רק רוצה שזה ייגמר, אני לא עשיתי כלום, שיביאו את הציטוטים במלואם ויראו שלא עשיתי כלום - אני בתוך חלום רע וחולמת שזה ייגמר".

"הם רוצים להרוג אותי", מסכמת מרגול, "הם רוצים להרוג אותי ואת אבא שלי. אני גדלתי בבית טוב, מעולם לא עשיתי רע ותמיד כיבדתי את החוק. הערכתי את אנשי המשטרה ואת בית המשפט", אמרה לסנגוריה, עורכי הדין שחר חצרוני וששי גז.

במסגרת קו ההגנה המסתמן שבו הולכים לנקוט סנגוריה של הזמרת מרגלית צנעני, הם צפויים לטעון כי מי שפנה ראשון לעבריינים הוא דווקא אמרגנה אסף אטדגי.

כתב האישום שהוגש אתמול (ב') נגד הזמרת לבית המשפט המחוזי בתל-אביב מייחס לה עבירות של סחיטה באיומים וקשירת קשר לביצוע פשע, אך עורכי דינה יטענו בהמשך הדיונים כי אטדגי הוא שהפגיש אותה לראשונה עם בורר - דבר שגרם לה למצוא את עצמה נסחטת ואילץ גם אותה לפנות לעבריינים, אך כאלה מטעמה.