תביעת גירושים: "מכשף השתלט על אשתי ושוכב איתה"

בעוד חודש ייפתח בביה"ד הרבני דיון בעניינם של בני-זוג מאזור הצפון ■ לפי הבעל, מטפל שנשכר לסייע לשיקום היחסים עם אשתו התגלה כ"מכשף" ששבה את לבה וגרם לה לקיים עמו יחסי מין

היחסים בין בני-זוג מצפון הארץ עלו לאחרונה על שרטון, ובקרוב ייאלצו הדיינים בבית הדין הרבני לדון בתביעת גירושים לא שגרתית שהגיש הבעל - כשבמרכזה רצונו לסיים את הקשר עם אשתו, לטענתו בשל השפעת מכשף עליה.

עו"ד טל זלץ, שהגיש את תביעת הגירושים בשם הבעל, סיפר כי הפנייה אל אותו המכשף נעשתה מלכתחילה כדי "להשכין שלום-בית" בין בני-הזוג, שכן האיש - דמות ידועה בצפון - הציג את עצמו כמטפל.

תחילה ערך האיש שיחות עם שני בני-הזוג, אלא שכעבור זמן מה בחר להתמקד דווקא באישה - בשעות שבה בעלה עבד ולא היה בבית.

"זה הגיע למצב שאותו 'מטפל' שהה בבית ימים שלמים", סיפר עו"ד זלץ. "לאט-לאט הוא התחיל להציג לפני האישה את כישוריו הנוספים. הוא טען שהוא מדבר עם מלאכים, והם יכוונו את בני-הזוג וסייעו להם להסדיר את כל הבעיות בקשר שלהם".

אט-אט החלו בני-הזוג לקיים בביתם טקסי פולחן ומעשי כישוף שונים, שכללו הדלקת נרות ובישול מאכלים ושיקויים שונים, שלפי התביעה שהגיש הגבר, נעשו בהוראת אותו מטפל בטענה כי "אלה הדברים שהמלאכים אוהבים".

אלא שבמרוצת הזמן, לפי התביעה, נדהם הבעל לגלות כי אותו המטפל החל לקיים מערכת יחסים מינית עם רעייתו - בטענה כי הדבר יסייע לה לשקם את הנישואים עם בעלה.

המכשף הטיל את מימיו בבית כדי "לגרש רוחות רעות"

עו"ד זלץ סיפר כי אותו המטפל טען כי הוא "בעל יכולות התקשרות עם גורמים מחוץ לעולם שלנו", ואט-אט החל להשתלט על חייה של האישה באופן מוחלט ושהה לצדה לאורך כל שעות היום. לאורך אותו הזמן נמשכו הטקסים המיסטיים בהוראתו, שנשאו גם אופי מיני.

בין היתר, טען הגבר כי המכשף נהג להטיל את מימיו במקומות שונים בבית, בטענה כי הדבר "יימנע מרוחות רעות" להגיע לדירת השניים.

את תביעת הגירושים החליט הגבר להגיש אחרי שהבחין כי המכשף שוהה בביתו יותר ויותר, ובמקביל שם לב לשינויים קיצוניים שחלו בהתנהגותה של אשתו. הוא הסביר כי היא התרחקה ממנו והחלה למלמל כשפים שונים. היא גם הייתה עסוקה בהכנת עיסות ושיקויים שונים ששפכה בפינות שונות בבית, בהוראת אותו "מטפל".

בשל ההתפתחויות החליט הבעל לעזוב את הבית. תביעת הגירושים הוגשה לבית הדין הרבני, והדיון הראשון בתיק ייערך ב-1 באוקטובר.