אמנת: עלייה של 40% ברווח הנקי בחצי הראשון של 2011

החברה חילקה השנה עד כה דיבידנד בסך של 3.2 מיליון שקל והודיעה על חלוקה נוספת של 4 מיליון שקל

חברת אמנת פרסמה היום (ג') את תוצאותיה לרבעון השני ולחציון הראשון של שנת 2011 בהם היא מציגה צמיחה קלה בהכנסות בהשוואה לרבעון ולחציון המקביל אשתקד. אמנת שומרת על איתנות פיננסית ועל צבר הזמנות של כ-430 מיליון שקל. החברה חילקה השנה עד כה דיבידנד בסך של 3.2 מיליון שקל והודיעה על חלוקה נוספת של 4 מיליון שקל.

הכנסות הקבוצה במחצית הראשונה הסתכמו בכ-176.5 מיליון שקל, עליה של כ-4.8%, וזאת בעיקר הודות לעליה בהיקף הפעילות במגזר הייעוץ, ניהול פרויקטים ולוגיסטיקה.

הרווח הגולמי במחצית הסתכם בכ-21.7 מיליון שקל, ירידה של כ- 5.8%, בעיקר על רקע העלייה בעלות המכירות, ירידה בתעריפי השירותים, דבר המשפיע באופן ישיר על שיעורי הרווחיות.

הרווח מפעולות רגילות של החברה הסתכם במחצית לסך של כ-7.4 מיליון שקל (לעומת סך של כ-7.2 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד), המהווה עליה של כ- 2.3%.

הרווח הנקי הסתכם בכ-6 מיליון שקל, עליה של 17.3%. מתוך הרווח לתקופה, החלק המיוחס לבעלים של חברת האם בחציון הסתכם לסך של כ-4.7 מיליון שקל לעומת סך של כ-3.3 מיליון שקל בחציון המקביל אשתקד, המהווה עליה של כ-40.0%.

אברהם אסף יו"ר קבוצת אמנת: "הגישה האסטרטגית של הקבוצה מדיניות עסקית זהירה וקפדנית, ניסיון ניהולי רב ואיתנות פיננסית אפשרו לנו להתמודד בהצלחה במיוחד בתקופה זו ואף לסיים את המחצית בעלייה ברווח למרות הירידה במגזר התוכנה"