אפי דילמוני פורש מתפקידו לאחר 9 שנים בערוץ 10

דילמוני פורש מתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיה של ערוץ 10 וחברת החדשות ■ הוביל את מערך השידור של חדשות 10, האולפן השקוף בבחירות 2006 והקמת האולפן הדינמי בסוף 2010

אפי דילמוני פורש מתפקידו כסמנכ"ל הטכנולוגיה של ערוץ 10 וחברת החדשות, לאחר 9 שנים שבהן ניהל את מערכי הטכנולוגיה והמחשוב.

דילמוני החל לעבוד בערוץ 10 בסוף 2002, כחלק מצוות ההקמה של חדשות ערוץ 10, לצד רם לנדס, יעקב אילון ושילה דה-בר. מאז ההקמה ועד היום הוביל דילמוני את כל העשייה הטכנולוגית והמחשובית בערוץ ובחברת החדשות.

במסגרת תפקידו ביצע דילמוני פרויקטים שזכו להערכה רבה, כגון השידור הראשון באמצעות טלפון סלולרי כבר בשנת 2004, העברת כל מערכות הערוץ והחדשות לעבודה דיגיטלית (Tape-less) ב-2005, ייזום תכנון והקמת האולפן השקוף בבחירות 2006, הקמה של מערך הכתוביות לכבדי השמיעה הראשון בטלוויזיה המסחרית ב-2008, ייזום אפיון והקמה של האולפן הדינמי בסוף 2010, ולבסוף תכנון והקמה של מערכות הצילום, העריכה והשידור ב- HD בתוכנית "הדור הבא 24/7".

יעקב אילון, שעבד בצמוד לאפי בכל הפרויקטים הקשורים לחדשות, מסר: "חברינו אפי הוא מאנשי הטכנולוגיה המובילים בעולם בתחום הטלוויזיה ונגזרותיה. הוא הצעיד את חדשות ערוץ 10 לחזית הקדמה ברמה בינלאומית, ויחסר כאן מאוד".

יוסי ורשבסקי, מנכ"ל ערוץ 10, מסר: "הטכנולוגיה היא היבט קריטי של כל העשייה הטלוויזיונית, ועם אפי הייתי תמיד רגוע שמהבחינה הטכנולוגית אנחנו מובילים. מאפי לא שמעתי אף פעם שיש משהו בלתי אפשרי או מסובך מדי".

דילמוני מסר כי"אחרי כמעט עשור של עשייה מאומצת ומהנה ללא הפסקה, הגיע הזמן לנוח קצת ולהמשיך הלאה לדבר הבא".