הסטודנטים: "הרכבת פועלת נגד הציבור - נחליף אותה"

יו"ר התאחדות הסטודנטים בתגובה להחלטת הרכבת להשבית קווים מהפריפריה דווקא בערב צעדת המיליון: "במקום לשרת את הציבור, הרכבת פועלת נגדו ומנסה למנוע את השתתפותו במחאה; בשבועות האחרונים אנחנו ממילא מחליפים את הממשלה במספר תחומים - נחליף אותה גם בתחבורה"

בעקבות ההודעה של רכבת ישראל, על השבתת קווי הרכבת ירושלים-ת"א ובאר שבע-ת"א לשני הכיוונים, דווקא במוצ"ש הקרוב ב"הפגנת המיליון", התאחדות הסטודנטים מתכוונת להסיט כעת חלק מגל המחאה כלפי רכבת ישראל והנהלתה, ובמקביל תקים מערך הסעות חלופי על ידי אוטובוסים מנקודות יציאה שונות מכל רחבי הארץ - לאזורי ההפגנה.

הסטודנטים מכנים את ההחלטה של הרכבת, שטענה כי דווקא באותה העת תבצע עבודות תחזוקה, "מפתיעה", וכזאת שעלולה לפגוע בעשרות אלפי ישראלים להגיע ל"צעדת המיליון".

יו"ר התאחדות הסטודנטים איציק שמולי: "במקום לשרת את הציבור, פועלת הרכבת בניגוד לרצונו ומנסה למנוע את השתתפותו במחאה. בשבועות האחרונים התאחדות הסטודנטים ממילא מחליפה את הממשלה במספר תחומים: כבר מצאנו לכמה חסרי דיור קורת גג זמנית לשהות בה, סיפקנו מזון לאלפי רעבים בערי האוהלים בכל הארץ וכעת גם נחליף את הממשלה בתחום התחבורה. פנינו ללשכת השר - אך טרם חזרו אלינו. השר כץ היה במאהל הסטודנטים ברוטשילד והודיע שהוא תומך במחאה ואני מצפה ממנו לפעול מיידית בעניין. בכל מקרה, אני סומך על הציבור שיגיע למפגן הדמוקרטיה הגדול ביותר שהיה בארץ".

באתר התאחדות הסטודנטים מפרסמים את מוקדי ההסעה שארגנו במוצאי השבת הקרובה, תמורת 10 שקלים עבור הסעה הלוך-חזור - מחיר זול יותר ממחירי הנסיעה ברכבת ישראל או באוטובוסים.

הסטודנטים
 הסטודנטים