סמסונג משדרגת את הגלקסי 2; חשפה גם טלפונים חדשים

סמסונג חשפה לפני מספר ימים גרסה משודרגת למכשיר הפופולרי שלה גלקסי אס 2 ■ משווקת במקביל טלפונים עם מערכות ההפעלה ווינדוס פון 7 של מיקרוסופט ואנדרואיד של גוגל

סמסונג לא מתכוונת לחכות עד לפתיחה הרשמית של IFA, תערוכת האלקטרוניקה הבידורית שתיפתח בברלין בסוף השבוע. סמסונג חשפה לפני מספר ימים גרסה משודרגת למכשיר הפופולרי שלה גלקסי אס 2. הדגם החדש ישווק תחת השם Galaxy S 2 LTE ויציע מסך בגודל 4.5 אינץ' (לעומת 4.3 אינץ' בדגם הנוכחי), תמיכה ברשתות הסלולריות המהירות מדור 4 - LTE ומעבד כפול ליבה במהירות 1.5 ג'יגה הרץ, לעומת מעבד של 1.2 ג'יגה הרץ.

אתמול חשפה סמסונג שורה של טלפונים חדשים, בהם Wave 3, דגם הדגל החדש של החברה. מדובר במכשיר שמצויד במערכת ההפעלה באדה, אותה מפתחת החברה הקוריאנית. סמסונג משווקת במקביל טלפונים עם מערכות ההפעלה ווינדוס פון 7 של מיקרוסופט ואנדרואיד של גוגל.

המכשירים החדשים יגיעו עם מערכת הפעלה שתאפשר ריבוי משימות (מולטי טאסקינג), זיהוי קולי, תמיכה בטכנולוגיית האלחוט NFC וגם ב-WiFi Direct, שמשמשת להעברת קבצים. דגם Wave 3 יציע מסך מגע בגודל 4 אינץ' בטכנולוגיית Super AMOLED ומעבד במהירות 1.4 ג'יגה הרץ.