אילן ברכה מונה ליו"ר סוכנות הנדל"ן "קלר וויליאמס" בניו-יורק

ברכה, מבכירי סוכני הנדל"ן במנהטן, מתמחה בשוק דירות היוקרה, דירות המגורים ונדל"ן מסחרי ■ ברכה: "שוק דירות היוקרה במנהטן עומד כעת על כ-11 אלף עסקאות מכירה בשנה ונמצא במגמת עלייה"

אילן ברכה, מבכירי סוכני הנדל"ן במנהטן, נבחר להקים את סניף ניו-יורק של ענקית הנדל"ן "קלר וויליאמס", ומונה ליושב הראש שלו. ברכה, בעל וותק של 14 שנים בענף הנדל"ן של מנהטן, מתמחה בשוק דירות היוקרה, דירות המגורים ונדל"ן מסחרי. עד לאחרונה שימש כסוכן בכיר ב-Prudential Douglas Elliman בניו-יורק, ודורג במקום הראשון בקרב 4,000 סוכני החברה בניו-יורק.

ברכה: "שוק דירות היוקרה במנהטן עומד כעת על כ-11 אלף עסקאות מכירה בשנה ונמצא במגמת עלייה. עם פתיחת הסניף עובדים אצלנו כבר 110 סוכנים מובילים, והיעד שהצבנו לעצמנו הוא להפוך לסוכנות הנדל"ן הגדולה ביותר בניו-יורק בתוך חמש שנים. אנו משרתים לקוחות אמידים מכל רחבי העולם, ביניהם ישראלים, המנצלים את ירידת המחירים במנהטן ושער הדולר הנמוך לרכישת נכסים בעיר".

מארק וויליס, מנכ"ל קלר וויליאמס, מסר "אנו נרגשים לאור הצטרפותו של אילן ברכה וסוכניו למשפחת קלר וויליאמס ובטוחים שהנסיון והידע הרב שלו יצעיד את קלר וויליאמס ניו-יורק לגבהים חדשים".

ברכה, בן 36 בלבד, יליד בת-ים, הגיע לניו-יורק בשנת 1996 והחל את דרכו בסוכנות נדל"ן קטנה בעיר. כשנה לאחר מכן ייסד את קבוצת נדל"ן הנושאת את שמו ("ברכה גרופ"), והזניק אותה לצמרת קבוצות הנדל"ן של מנהטן. "ברכה גרופ" הינה חלק בלתי נפרד מ"קלר וויליאמס ניו-יורק".