מארגני המחאה מתעקשים: "המאהל ברוטשילד לא יפורק"

זאת למרות דיווחים קודמים כי מנהלי המחאה החליטו על פינוי האוהלים ועוד השבוע יפורק חלק גדול מהמאהלים ■ "אין התפרקות, לא ברוטשילד. ממשיכים כרגיל"

מארגני המחאה במאהל רוטשילד לא מתכוונים לפרק בימים הקרובים את האוהלים שמקשטים את השדרה מאז חודש יולי. זאת למרות דיווחים קודמים על פירוק המאהל בשבוע הקרוב.

בקרב מארגני המאהל שוררת אופוריה לאחר אירוע המחאה המוצלח אמש בכיכר המדינה. חלק מהמארגנים אמרו בשיחה הבוקר עם כי "אין התפרקות, לא ברוטשילד. ממשיכים כרגיל". התאחדות הסטודנטים כבר הודיעה, לעומת זאת, שתפרק את חלקה במאהל.

לגבי צעדי המחאה הבאים, עדיין אין הכרעה. המארגנים ממתינים לדברי ראש הממשלה והשרים הבוקר בישיבת הממשלה השבועית, כדי להחליט האם להמשיך ולקיים הפגנות ועצרות במוצאי שבת.

ראש הממשלה נתניהו והשרים כבר נכנסו לישיבה וצפוי שבקרוב נשמע את התגובה הראשונה למפגן הכוח של אמש הפגנת ה-400 אלף

במקביל, הגיעו הבוקר כ-60 תלמידי תיכון מאזור המרכז לקיים שיעור וללמוד על מושגי המחאה החברתית במאהל ברוטשילד. את השיעור מעבירים מדריכים של המחנות העולים ותלמידי כיתה י"ב. מדובר במחאה שהתארגנה בימים האחרונים ברשת "פייסבוק", במסגרת קבוצה שנפתחה תחת השם "לא סרדינים" - ששמה דגש על הצפיפות הרבה בכיתות הלימוד. לא מדובר בהתארגנות של בתי הספר, אלא של תנועות הנוער, ולאחר שסיימו התלמידים את השיעור בן השעה - הם שבו לבתי הספר לשיעורים הרגילים.

כאמור, מוקדם יותר פורסם כי כחודש וחצי לאחר שהוקם מאהל המחאה הגדול ויום אחרי הפגנת הענק ברחבי הארץ, צפוי היום להתחיל פירוק של האוהלים, המהווים את סמל המחאה. פורסם כי מנהלי המחאה החליטו על פינוי האוהלים ועוד השבוע יפורק חלק גדול מהמאהלים ברחבי הארץ.