הפקת המקור "דואט" של ענני תקשורת נמכרה לחברת מדיה בברזיל

הסדרה "דואט", שבמסגרתה נפגשת השפית רימה אולוורה עם שפים ממדינות שונות, נמכרה לחברת המדיה גלובוסאט שבבעלותה 35 ערוצים בברזיל

חברת המדיה הברזילאית גלובוסאט (Globosat), שבבעלותה 35 ערוצים בברזיל, רכשה מחברת ענני תקשורת את הפקת המקור הישראלית "דואט" ("Duet"), שצולמה בשפה האנגלית. העסקה נחתמה לשנתיים, והיא תיכנס לתוקף מספטמבר 2011 עד לספטמבר 2013.

לגלובוסאט (Globosat), שנוסדה בברזיל ב-1991, יש מעל 25.7 מיליון צופים ב-7.8 מיליון בתי-אב ומעל ל-1,000 עובדים. גלובוסאט היא החברה המובילה בשוק הטלוויזיה-בתשלום הברזילאי בפרט והלטיני בכלל.

"Duet" ("דואט") היא סדרת אוכל שבמסגרתה נפגשת השפית רימה אולוורה, בעלת ניסיון של 20 שנה במטבח בינלאומי בקליפורניה ובישראל, עם שפים ממדינות שונות. לצד הבישולים, התוכנית עוסקת גם במפגש הבין-תרבותי והאינטראקציה בין אולוורה לשפים האחרים. הסדרה צולמה בהודו, טורקיה, צרפת, איטליה ועוד מדינות רבות בעולם.

3 פרקים מתוך הסדרה צולמו בישראל: פרק בצפת עם השף חיים טיבי, פרק בירושלים עם השפית רימה בן-נדיב מהמטבח של רמה במושב נטף ליד ירושלים, ופרק בנצרת עם הסף דוחול ספאדי.

סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית של עני תקשורת, מסרה: "זהו שלב נוסף בהצלחה של תוכן ישראלי בעולם. אנו מאד גאים שסדרה נוספת של ענני תקשורת תשודר בעולם. כמו כן, העובדה ש-3 פרקים מהסדרה צולמו בישראל, יביאו לכך שהצופה הברזיליאי יוכל להריח את ניחוחות המטבח הישראלי, דבר אשר יביא לשיווק ישראל כמקום המתמקד בגסטרונומיה ייחודית".