פסטיבל הזמר בפייסבוק

מצעד האפליקציות: השוויצו בידע שלכם במוזיקה ואיך לשלם במסעדות דרך הסלולרי

1. פליייליסט ישראלי

חושבים שיש לכם ידע טוב במוזיקה ישראלית ומעוניינים להשוויץ בו? אם כן, אפליקציית הפייסבוק החדשה - Playlist עשויה למצוא חן בעיניכם.

האפליקציה מציעה שעשועון מוסיקה פשוט, שבו משתמשי פייסבוק צריכים לענות נכונה על כמה שיותר שאלות בזמן קצוב, ולצבור נקודות שיסייעו להם לזכות בפרסים.

בנוסף לאפליקציית הפייסבוק הזו פועל גם פורטל אינטרנט, תחת אותו השם, שמציג חדשות שקשורות למוזיקה ישראלית.

2. מגע הטטריס

טטריס, אחד ממשחקי המחשב הפופולריים ביותר, מגיע גם לחנות האנדרואיד. לטובת מי ששכח את שנות השמונים העליזות, נזכיר כי טטריס הוא משחק וידיאו צבעוני, שבו צורות גיאומטריות המורכבות מארבע קוביות נופלות לתחתית המסך, כאשר המשתמש צריך לסדר אותן בשורות ללא רווחים.

משלב לשלב קצב נפילת הקוביות עולה, ובהתאם לכך גם רמת הקושי, כשברקע מנוגנת המוסיקה המוכרת של משחק המחשב המקורי. השליטה באפליקציה מבוססת על מסך המגע, ולכן מצריכה מעט תירגול.

האפליקציה - מבית ענקית משחקי המחשב אלקטרוניק ארטס (EA) - מוצעת למשתמשי האנדרואיד בחינם, אולם היא זמינה גם למשתמשי האייפון בעלות של 0.99 דולר.

3. עסקים חברתיים

הכירו את Toprota - מנוע חיפוש חברתי חדש, שמאפשר למשתמשים לחפש אחר בתי עסק או קטגוריית בעלי מקצוע מסוימת, ולקבל תוצאות חיפוש איכותיות שאינן מבוססות על קידומים ממומנים.

הייחוד של מנוע החיפוש טמון בכך שהוא מבוסס על דירוגים וחוות דעת אובייקטיביות, שמגיעים מלקוחות, ספקים או עמיתים לענף. לחוות דעת שמגיעה מלקוח מזוהה יהיה משקל רב יותר בציון הכולל שיקבל בית העסק, בהשוואה ללייק של גולש אנונימי.

4. לשלם בקלות

טרנד הארנק הסלולרי מתחיל לצבור תאוצה בישראל, באמצעות אפליקציית Mycheck, שמציעה אפשרות לבצע תשלום סלולרי במגוון בתי עסק. האפליקציה חוסכת את הזמן המבוזבז שבו כבר רוצים ללכת הביתה אבל נאלצים להמתין למלצר או למלצרית על מנת לשלם את החשבון.

לאחר הורדת האפליקציה והרשמה חד-פעמית, שכוללת גם הזנת פרטי כרטיס אשראי, האפליקציה תדע לזהות אתכם ואת מיקומכם הפיזי ברגע שתיכנסו למקום בילוי מסוים.

בחירה במקום שבו אתם נמצאים תאפשר לכם לקבל קוד ייחודי בעל 4 ספרות, שאותו תציגו למלצר או לברמן שישרתו אתכם. מאותו הרגע, ניתן לעקוב אחר הפריטים שאתם מזמינים ואחר החשבון הכולל, ולשלם במהירות ובקלות כשתרצו ללכת. האפליקציה זמינה באייפון, אנדרואיד ובלקברי.