CNN במשדרים מיוחדים במלאות עשור לפיגועי ה-11 בספטמבר

ביום השנה העשירי לפיגועי ה-11 בספטמבר, רשת CNN תדווח בשידור חי מניו-יורק, וושינגטון, אפגניסטן ופקיסטן ■ את המשדרים ניתן לראות בערוץ 74 של הוט ובאפיק 102 של yes

ביום השנה העשירי לפיגועי ה-11 בספטמבר, רשת CNN תדווח בשידור חי מניו-יורק, וושינגטון, שנקסוויל שבפנסילבניה, אפגניסטן ופקיסטן. את המשדרים ניתן לראות בערוץ 74 של הוט ובאפיק 102 של yes.

המשדר המיוחד יחל ביום ראשון, 11 בספטמבר, בשעה 15:30, והוא יוגש על-ידי אנדרסון קופר וקנדי קראולי הישר מגראונד זירו בעיר ניו-יורק. אל השניים יתלוו בקי אנדרסון, המגישה של CNN הבינלאומית, וכתב הבריאות הראשי, ד"ר סנג'יי גופטה.

וולף בליצר ישדר מהפנטגון בוושינגטון הבירה, ביחד עם כתבת הפנטגון ברברה סטאר. ג'ון קינג ישדר מהאנדרטה הלאומית של טיסה 93 בשנסקוויל, פנסילבניה. הכתב ניק פאטון וולש ידווח מפקטיסטן, והמגישה סוזן מלבו והכתב הבינלאומי הבכיר ניק רוברטסון ידווחו מאפגניסטן.

ב-11 בספטמבר 2001 רוברטסון היה אחד מכתבי הטלוויזיה המערביים היחידים ששהו באפגניסטן, שהייתה אז בשליטת הטאליבן, ושידר את התגובה של הטאליבן ואת מתקפות הברית הצפונית נגד קאבול בשידור חי באמצעות טלפון לווייני.

ביום שני יקיים פאריד זאכריה במסגרת התוכנית "פריד זכריה GPS" ראיון מיוחד עם שר ההגנה לשעבר, דונלד רמספלד. בשעה 16:00 על-פי שעון החוף המזרחי יתחילו משדר מיוחד של GPS עם פאריד זכרייה, שיכלול ראיון עם שר הביטחון האמריקני לשעבר, דונלד רמספלד.