נוביק פוטר מדירקטוריון אמפל: פרטיו נמחקו מאתר החברה

התפטרותו תיכנס לתוקף באופן מיידי ■ הסיבה, לפי אמפל: "נוביק הפר את חובתו בכך שאיים, למטרות רווח אישי בלבד, לפגוע בחברה, עקב סכסוך נפרד בין ד"ר נוביק לבין מימן"

דירקטוריון אמפל , שבשליטת יוסי מימן, החליט לפטר את ד"ר נמרוד נוביק מחבר הדירקטוריון באופן מיידי. החברה מנמקת שהסיבה למהלך הדרמטי הינה סכסוך אישי בין נוביק לבעלים מימן. נוביק כיהן כסגן נשיא החברה. כבר היום נמחקו קורות חיוו ותמונתו של נוביק מרשימת מנהלי החברה שמופיעה באתר האינטרנט.

בהודעת החברה לבורסה "במעשיו ובמחדליו, הפר ד"ר נוביק את חובת נאמנותו כלפי החברה ובעלי מניותיה". בהודעה צוין כי נוביק למעשה סחט לכאורה את מימן על מנת להשיג "רווח אישי", קרי תוספות שכר ו/או בונוסים.

"נוביק הפר את חובתו בכך שאיים, למטרות רווח אישי בלבד, לפגוע בחברה, עקב סכסוך נפרד (שהחברה אינה צד לו), בין ד"ר נוביק לבין מימן", נכתב בהודעה. "הדירקטוריון החליט לנקוט בכל הצעדים המשפטיים הנדרשים כדי להגן על החברה מנזק שנגרם או שייגרם לה ע"י ד"ר נוביק, וכן לתבוע את ד"ר נוביק להשבת כל נזק".

אמפל ספגה זעזועים רבים בחודשים האחרונים, בשל חלקה בספקית הגז המצרית EMG ובעקבות פיגועי הטרור שהביאו לשיבושים באספקת הגז ממצרים. בחודש שעבר הורידה מידרוג את דירוג האג"ח של אמפל בשלוש דרגות, מ-Baa3 ל-Ba3 - דירוג המשקף רמת השקעה ספקולטיבית. במידרוג הותירו את אופק הדירוג שלילי - מה שמעיד על כך שדירוגה עלול להמשיך ולרדת, אם מצבה לא ישתפר.