צפו: כך ייעשה למי שגנב את האבטיפוס של אייפון 5

הבאזז סביב פרשיית היעלמותו של מכשיר האייפון החדש, בפעם השנייה, מסרב לגווע, ועבור אושייה טלוויזיונית כמו קונאן אובראיין זו הרמה להנחתה ■ צפו במערכון

לפני שבועיים זה קרה שוב: אבטיפוס של האייפון החדש נשכח על-ידי עובד של אפל באחד מהברים בעיר סן-פרנסיסקו. אותו הדבר קרה בדיוק לפני כשנה עם אייפון 4, אז הוא הגיע לידיו של בלוג הטכנולוגיה Gizmodo, שם נחשף הרבה לפני האירוע הרשמי של אפל.

הפרשייה המביכה הזו הצליחה להוציא את המיטב מהכותבים והסאטיריקנים של תכנית האירוח הפופולרית "קונאן", בהנחייתו של קונאן אובראיין, בערוץ TBS האמריקני.

בתכניתו האחרונה של אובראיין שודר מערכון המוצג באותו סגנון של סרטוני ההדרכה וההכרזה של חברת אפל למוצרים חדשים, בו מתראיינים בכירי החברה ומשבחים את המוצר החדש שלהם.

במערכון נראים, כביכול, בכירי החברה המציגים שיטות עינוי נוראיות ויצירתיות במיוחד, שיהיו מנת חלקו של אותו אדם שגנב את המכשיר החדש:

הבכירים במערכון מספרים מה יקרה לאותו אדם ברגע שיתפסו אותו: "אנחנו נמצא אותו, ואז נגדיר מחדש את המושג - עינוי לאיברים אינטימיים". בנוסף, אחת התכניות שלהם הוא לקשור את הנבל לעץ ולהאכיל אותו בזן נדיר של נמלים קניבליות, ואת סרטון ההתעללות הם יעלו לשירות הענן החדש iCloud.

אין לא הפעם הראשונה שחברת אפל מועלה על המוקד בתכניתו של אוברייאן; בחודש יוני השנה פורסם מערכון הלועג לגירסה החדשה של תוכנת העריכה של אפל, Final Cut Pro:

ועוד לפני כן, בתחילת השנה, קונאן שידר את הגירסה שלו לפרסומת של המוצר החדש הבא של אפל: