החרם על תנובה: דף מידע ברשת מפרט את מותגי המשנה

בנוסף למוצרי החלב של תנובה, רוצים הסטודנטים חרם גם על סנפרוסט, יופלה, טירת צבי, הרדוף, אוליביה, מאמא עוף, אדום אדום ומעדנות ■ "אם קניתם מותגים אלה - קניתם תנובה!"

אם מישהו חשב שהסטודנטים הסתפקו באיומים, הצהרות והפגנה רועשת מול ביתה של יו"ר תנובה ומנכ"לית קרן אייפקס, זהבית כהן - הרשתות החברתיות מוכיחות אחרת. החל משעות הבוקר (ב') מופץ ברשת תרשים מידע המבהיר מיהם כל המותגים ששייכים לתנובה, על מנת להבטיח כי שום מוצר מבית היוצר של מחלבות תנובה לא יחמוק מחרם הסטודנטים.

דף המידע, שהופץ בפייסבוק והפך לוויראלי בתוך שעות, מציג אילו מוצרים ממותגים נמצאים על פס הייצור של תנובה ומדגיש כי "אם קניתם את המותגים הללו - קניתם תנובה!".

tnuva_facebook
 tnuva_facebook

בנוסף, דף הפייסבוק שהקימו הסטודנטים וביניהם סגן יו"ר אגודת הסטודנטים בתל-אביב, רן ליבנה, שגם יזם את ההפגנה מול ביתה של זהבית כהן אתמול (א') - צובר פופולריות במהרה, ונכון לרגע זה ישנם למעלה מ-10,200 גולשים שאישרו את השתתפותם בחרם הצרכנים על תנובה ומוצריה, החל מהיום ועד ל-28 בספטמבר (ערב ראש השנה).

יחד עם זאת, יש מי שקורא להחרים את מוצרי תנובה ללא מגבלת זמן עד להורדת מחירים אמיתית בדף הפייסבוק הזה.

גם ביו-טיוב ניתן למצוא את הדרכים היצירתיות בהן משתמשים המוחים והמחרימים להביע את דעתם על רמת המחירים של מוצרי החלב של תנובה. הנה הסרטון הסאטירי שעשה שימוש בפרסומת המושקעת של החברה אך עם קריינות קצת חתרנית:

בתוכנית הבוקר של אורלי וגיא, המשודרת בערוץ 10, אמר הבוקר ליבנה כי הבחירה להחרים את תנובה אינה שרירותית: "אנחנו מחרימים את תנובה ולא את שטראוס, כיוון שתנובה היא מונופול בשוק החלב בישראל, והיא אחראית לחלק ניכר מעליות המחירים הפסיכיות של מוצרי החלב בישראל".

ליבנה גם הוסיף ואמר כי "אם המדינה והרגולציה לא עושים את העבודה שלהם, אנחנו נעשה אותה".

מנכ"ל תנובה, אריק שור, חזר הבוקר על דברים שאמרה אתמול כהן לסטודנטים והדגיש "כי הפתרון צריך לחול על כולם; לא נוכל לשאת אותו לבדנו".