סורקת את השטח: מפתחת הברקודים Scanbuy פותחת סניף בישראל

המנכ"ל: "החלטנו להגיע לישראל בגלל המוניטין שיש לה כמקום חדשני עם אוכלוסייה שאוהבת לאמץ חידושים. זה יוצר עבורנו הזדמנות להחדיר את הטכנולוגיה שלנו בקרב קהל שיאמץ אותה במהירות רבה"

חברת Scanbuy, שמייצרת אפליקציה לסריקת ברקודים (QR), הודיעה היום על פתיחת משרד מכירות ראשון בישראל. "ב-2010", אומר מנכ"ל החברה מייק ווירס, "ראינו גידול של 1,600% במספר סריקות הברקודים ביום והמספר ממשיך לעלות בקצב מרשים גם השנה"

"החלטנו להגיע לישראל", הוסיף, "בגלל המוניטין שיש לה כמקום חדשני עם אוכלוסייה שאוהבת לאמץ חידושים. זה יוצר עבורנו הזדמנות להחדיר את הטכנולוגיה שלנו בקרב קהל שיאמץ אותה במהירות רבה".

הסניף הישראלי של Scanbuy מצטרף לשבעה סניפי מכירות נוספים שמחזיקה החברה ברחבי העולם במדינות כמו בריטניה, צרפת, דנמרק וארגנטינה. החברה מחזיקה מרכזי פיתוח בניו יורק, סיאטל ושנגחאי.

לדברי שרון דניאל, מנהל הפעילות של Scanbuy בישראל, המותגים הידועים והמובילים בעולם, בהם גאפ, סטארבאקס ואחרים, "משתמשים בטכנולוגיה של ScanLife על מנת להעצים את הקמפיינים השיווקיים ולהפכם לסיפור הצלחה".

ווירס מסביר כי חברת scanlife שונה משאר פתרונות סריקת הברקודים בכך שהיא מהווה פלטפורמה שלמה. לדבריו, האפליקציה פועלת על מגוון רחב של מכשירים, כולל תמיכה בטלפונים פשוטים שאינם סמארטפונים.

350 מיליון צפיות

לדברי ווירס, "המערכת יודעת לזהות את המיקום שממנו בוצעה הסריקה, המוצר שנסרק, מערכת ההפעלה והמכשיר שבו נעשה שימוש לצורך הסריקה". האפשרויות המתקדמות, לרבות יכולות האנליזה, ניתנות תמורת תשלום.

לדברי ווירס, החידוש האחרון בתחום הוא ה-Menu Code, פיצ'ר שמאפשר למי שסורק אותו לקבל תפריט עם אפשרויות שונות לבחירה. שימוש בטכנולוגיה, שבוצע חודש שעבר במסגרת קמפיין של רשת המזון טאקו בל בארה"ב, הביא ל-350 מיליון סריקות שהציגו קליפים שונים של MTV.

על-פי מחקר שפרסמה חברת קומסקור בחודש שעבר, 14 מיליון אמריקנים סרקו ברקודי QR באמצעות הטלפונים שלהם במהלך חודש יוני - כ-6.2% מכלל משתמשי הסלולר בארה"ב. בחמש המדינות הגדולות באירופה עומד שיעור סורקי ברקודי ה-QR על 4.6% בקרב משתמשי הסלולר ועל 9.8% בקרב משתמשי הסמארטפונים.