ויסוניק נרכשה על-ידי טייקו בכ-2.26 דולר למניה במזומן

מחיר הרכישה משקף לחברה שווי של כ-100 מיליון דולר

חברת ויסוניק , העוסקת בפיתוח, ייצור וייצוא של מערכות ורכיבי אבטחה מתקדמים לבית, הודיעה היום כי חתמה על הסכם לרכישה על ידי חטיבת מוצרי האבטחה של חברת טייקו אינטרנשיונל, עבור כ-100 מיליון דולר במזומן המשקף כ-2.26 דולר למניה.

מטרת הרכישה היא לסייע לשתי החברות להרחיב את פעילויות חטיבות הטכנולוגיה ומוצרי האבטחה לאפיקים עסקיים חדשים, לספק גישה לשווקים חדשים והזדמנויות צמיחה משמעותיות. כשתהפוך ויסוניק לחלק מטייקו, תוכל החברה לספק טכנולוגיות אלחוטיות ומוצרים חדשניים לחטיבת מוצרי האבטחה של טייקו, ותאפשר לה למנף את יתרונות פעילות הייצור והמו"פ המאוחדת.

העסקה אושרה על ידי דירקטוריון ויסוניק ודירקטוריון טייקו, וכפופה לתנאים נהוגים, לרבות אישורי רגולציה בארץ ובחו"ל, ואישור בעלי המניות של ויסוניק. העסקה צפויה להיסגר לקראת סוף 2011, ועד אז ימשיכו ויסוניק וחטיבת האבטחה של טייקו לפעול כחברות נפרדות.

אבי בריר, מנכ"ל ויסוניק: "חטיבת מוצרי האבטחה של טייקו הכירה בערך הרב הגלום בניסיונה העתיר של ויסוניק בתחום האבטחה האלחוטית, ובקו המוצרים המבוסס על טכנולוגית PowerG. אנו נלהבים מהרכישה וההזדמנויות שהיא מייצרת עבור ויסוניק ושותפיה. במהלך השנים פיתחנו יחסים קרובים עם לקוחותינו, ונמשיך גם הלאה לענות על צרכיהם המגוונים ןלהציע פתרונות מותאמים לדרישות הייחודיות של פלחי שוק שונים, מדינות רבות ומבחר עשיר של שפות ותרבויות עסקיות. תחת המטריה של טייקו נוכל להציע ללקוחות את כל מה שאנחנו מציעים היום, ויותר".

מארק ואן-דובר, נשיא חטיבת מוצרי האבטחה של טייקו: "רכישת ויסוניק מחזקת את היכולות הטכנולוגיות של קו מוצרי האבטחה שלנו, ותאפשר לנו להעשיר את הפתרונות שיהיה באפשרותינו להציע ללקוחות מהסקטור המסחרי והביתי. ויסוניק היא מובילה בשוק טכנולוגיית האבטחה האלחוטית, ונוכחותה הבולטת בשוק האבטחה האירופאי תהווה גורם משלים ליתרונותיה של טייקו בצפון אמריקה".

לאחר סגירת העסקה, תמשיך ויסוניק להתקיים כחברה וכיישות משפטית. המותג ויסוניק יהפוך להיות חלק מקו מוצרי האבטחה המובילים בעולם של חטיבת האבטחה של טייקו: DSC ו-Bentel בתחום האזעקה; American Dynamics בתחום הוידאו; Software House, Kantech ו-CEM בתחום בקרת הגישה; Sur-Gard בתחום מוקדי האבטחה ו-Connect24 בתחום האבטחה האלחוטית.

חברת Imperial Capital LLC. שימשה כיועץ הפיננסי של ויסוניק לעניין הרכישה.