"מאסטר שף" מתקרבת לגמר: רייטינג ממוצע שבועי של 35.5%

"סברי מרנן" נעזרת במנוף של תוכנית הבישול המצליחה כדי לרשום במוצ"ש רייטינג של 35%

"סברי מרנן" של זכיינית ערוץ 2 קשת היא ההפתעה המרכזית של השבוע האחרון, כשהיא מגיעה לרייטינג של 35% במוצאי שבת האחרון. מדובר בנתונים גבוהים באופן משמעותי מהציפיות מתוכנית המחזיקה בערך הפקתי נמוך יחסית, והיא מחליקה בקלות לנעליה של "רמזור" שנפרדה מהמסך בשבוע שעבר.

ועדיין, "סברי מרנן" אינה מובילה את טבלת הרייטינג. קודמת לה "מאסטר שף" האימתנית, שמחממת מנועים לקראת מה שעשוי להיות גמר חסר תקדים, אשר משיגה רייטינג של 35.5% בממוצע של 3 משדרי התוכנית בשבוע האחרון.

נזכיר כי על-פי כללי ועדת המדרוג, כאשר תוכנית משודרת 3 פעמים בשבוע לפחות, היא מוגדרת רצועה, ועל כן מחושב ממוצע שלה. השבוע הגיעה התוכנית ששודרה במוצאי שבת לנתון מרשים ביום של 36.6% צפייה.

חדשות השבת עם דני קושמרו בנתון גבוה של 28.7% צפייה, כשאחריו עוד 3 תוכניות אקטואליה ברשימת 10 התוכניות המובילות, ובהן גם "אולפן שישי" עם יאיר לפיד.

באופן כללי, טבלת המובילות ברייטינג היא חלומו הוורוד של כל רגולטור, עם תוכנית תחקיר אחת - "כלבוטק" של רשת (24.9%), 4 דרמות ישראליות מקוריות ובהן שידור חוזר של "רמזור", שעשועון ידע אחד ותוכנית ריאליטי חיובית אחת.

ובינתיים בערוץ 10, "השבוע" לא ממש סופג ירידה דרמטית עם התפטרותו של גיא זוהר ומגיע ל-4.3%, בהגשת אלון בן-דוד. "יומן" עם איילה חסון בערוץ 1 עם 5.2%, ואילו למחרת "רואים עולם" באותו ערוץ עם 6.2% צפייה.

רייטינג שבוע 17 ספטמבר
 רייטינג שבוע 17 ספטמבר