12 דקות עבודה, 25 מיליון דולר

זהו שכר הבסיס שיקבל המתאגרף פלויד מייוודר על "העבודה" שביצע בלאס וגאס ביריבו ויקטור אורטיז, שנמשכה 4 סיבובים בלבד; בסך הכל הוא יכניס כ-40 מיליון דולר עבור הקרב

ארבעה סיבובים בלבד, זה כל מה שנדרש לפנות בוקר (א') במלון MGM בלאס וגאס לפלויד מייוודר כדי להוריד לקרשים בנוקאאוט את ויקטור אורטיז ולהבטיח לעצמו את תואר אליפות העולם.

מלבד העובדה שמייוודר העלה המאזן שלו בקריירה ל-0-42 (26 מתוכם בנוקאאוט), הוא קבע שיא נוסף עוד לפני הקרב: ביום שישי חתם המתאגרף האמריקני בן ה-34 על הסכם השכר שלו לקרב, במסגרתו נקבע כי יקבל 25 מיליון דולר כשכר בסיס עבור הופעה בקרב.

מדובר על הסכם שיא למייוודר, שמנפץ את ההסכם הקודם שלו מהקרב בשנה שעברה מול שון מוסלי שעבורו קיבל שכר בסיס של 22.5 מיליון דולר. עם זאת, מייוודר צפוי להרוויח מהקרב שנמשך פחות מ-12 דקות סכום כולל של כ-40 מיליון דולר, אחרי שיקבל את הנתח שמובטח לו משידור הקרב ברשת HBO, ממכירת כרטיסים לאולם ב-MGM וממכירת מרצ'נדייז. בסך הכל מובטחים למייוודר מעל 50% מההכנסות של הקרב.

אגב, לויקטור אורטיז - יריבו של מייוודר בקרב - הובטחו לפני הקרב 2 מיליון דולר בלבד. בארה"ב מעריכים כי בסביבות 1.5 מיליון איש רכשו לשידור את הקרב ששודר ברשת HBO, מה שיכניס לרשת האמריקנית בסביבות 100 מיליון דולר. כל אחד מהצופים נדרש לשלם מינימום של 59.95 דולר עבור הקרב או 69.95 דולר עבור צפייה ב-HD.