נתחיל דווקא בקטע המצחיק: ג'ורג' קוסטנזה, הלא יוצלח והחבר הטוב של ג'רי סיינפלד מקומדיית המצבים "סיינפלד", הוא זה שעומד במרכזה של פרסומת לשירות הארנק הסלולרי החדש של גוגל, Google Wallet.
למי שלא מכיר את הפרק הספציפי (על אף אינספור השידורים החוזרים בערוצי הטלוויזיה השונים), ג'ורג' אוסף כמעט כל דבר הנקרה בדרכו בארנק שלו, מה שהופך את הארנק שלו למשהו בעל מימדים עצומים, עד שהוא מגיע לקצה גבול היכולת שלו לאחסן פתקים נוספים.
שירות הארנק הסלולרי של גוגל מאפשר רכישה ותשלום במהלך קניות באמצעות סמארטפון שבו קיים שבב NFC המאפשר העברת כספים באופן אלחוטי. זוהי טכנולוגיה מדוברת מאוד בשנתיים האחרונות, ורק במהלך השנה האחרונה החלה לתפוס תאוצה.
גוגל הכריזה לראשונה על שירות ה-Wallet שלה כבר בחודש מאי השנה, בה היא הציגה את השותפות שלה למהלך, בהן מאסטרקראד, Citi Bank ורשת Sprint, והיא צפויה להשיק אותו בקרוב.
זו לא הפעם הראשונה בה גוגל עושה שימוש בסלבריטאים לקידום המוצרים שלהם. לפני מספר חודשים הייתה זו ליידי גאגא, שיצאה עם קליפ ייחודי ליו-טיוב על מנת לקדם את הדפדפן של גוגל, כרום:
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.