"הערב" שלכם נראה אחרת: "גלובס" משיק מוסף משודרג

מוסף "הערב" החדש" הוא מגזין יומי מודרני הרלבנטי לחיים של כולנו, גם אם אתם אנשי עסקים הרוצים להתעדכן בתכנים שאינם בהכרח בליבת עיסוקיכם, וגם אם אתם קוראים של "גלובס" שמחפשים נושאים נוספים שיעשירו אתכם

"גלובס" משיק היום (א') את מוסף "הערב" המשודרג: מגזין יומי מודרני הרלבנטי לחיים של כולנו, גם אם אתם אנשי עסקים הרוצים להתעדכן בתכנים שאינם בהכרח בליבת עיסוקיכם, וגם אם אתם קוראים של "גלובס" שמחפשים נושאים נוספים שיעשירו אתכם.

"הערב" החדש, בעריכתה של גתית פנקס, כולל מדורים חדשים לצד אלה המוכרים, תחומים חדשים וריענון גרפי. הוא עוסק בתחומים הרלבנטיים לכל אחד מאיתנו: קמעונאות, צרכנות, שיווק, פרסום, מדיה, גאדג'טים, ניו-מדיה ודיגיטל, אינטרנט ותרבות.

בין המדורים החדשים: המלצות יומיות ואירועי תרבות; טרנדים מהעולם בתחומי שיווק, פרסום וקמעונאות; אופנה; לייף-סטייל; תיירות בארץ ובחו"ל.

כחלק מהשינוי, יורחב המדור המשפטי "דין וחשבון" במסגרת חלק החדשות של "גלובס" (ראו עמ' 21-16 בעיתון היום). מדור הדעות יושק מחדש ויופיע אף הוא במסגרת חלק החדשות (ראו עמ' 31-30).

בנוסף, ישולב מעתה מדור "גלובספורט" במוסף "הערב" המחודש.

מעתה "הערב" החדש הוא דינמי, מעניין ומרתק הרבה יותר. "גלובס" ימשיך להעניק לקוראיו את חוויית הקריאה המעשירה ביותר. אז תתרווחו בכורסה ותיהנו.