בהחלטה משותפת עם אבי ניר: העורכת של ערוץ 24 פורשת

נירית וייס נכנסה לתפקידה כעורכת ערוץ 24 בדצמבר האחרון, לאחר 13 שנים בעיתונות בהן שימשה גם כעורכת "פנאי פלוס" ■ בקשת מבטיחים כי בערוץ 24 צפויים שינויים ארגוניים נוספים

העורכת הראשית של ערוץ 24, נירית וייס, תסיים את תפקידה אחרי החגים - כך החליטה וייס במשותף עם מנכ"ל קשת, אבי ניר. בקשת מבטיחים כי בערוץ 24 צפויים שינויים ארגוניים נוספים כבר בתקופה הקרובה.

וייס נכנסה לתפקידה בדצמבר האחרון, לאחר 13 שנים בעיתונות בהן שימשה גם כעורכת המגזין "פנאי פלוס". בתקופה הקצרה בה שימשה עורכת הערוץ שודרו התוכניות "אייל גולן קורא לך", "היכל התהילה", "ערים!" עם רן שריג ודנה ספקטור, "נשים גדולות" עם נרי ליבנה, הילה אלפרט ואודיה קורן ו"מת על לה לה לנד" - תוכנית-בת לסדרת הלהיט "חי בלה לה לנד". כמו כן, החל הערוץ לראשונה לשבץ קליפים לועזיים תחת הרצועה "מיקס 24".

בשלב זה לא ברור עם וייס תישאר בקשת ותשמש בתפקיד אחר.

לדברי וייס, "זו הייתה שנה מרתקת, סוערת ומאתגרת, הן מבחינה מקצועית והן מבחינה אישית, בערוץ המתמודד עם מציאות מורכבת. ערכם של הידע, הכלים והניסיון שרכשתי לא יסולאו מפז. אני מודה לצוות הערוץ ולאבי ניר על האמון הרב וההליכה המשותפת בדרך המפותלת של השינויים אותם הובלנו בערוץ".

"אני מודה לנירית על שנה של שותפות בה הובילה את ערוץ 24 בתהליך הארוך של המשך גיבוש זהותו. נחישותה ויצירתיותה הולידו תכניות חדשות ששיקפו חזון ואהבה למוזיקה ישראלית. בהובלתה הגיע הערוץ למקומות חדשים ונועזים. סיכמנו בהחלטה משותפת כי היא תסיים את תפקידה הנוכחי, ואני מקווה כי דרכנו תצטלב בעתיד במערך התוכן של החברה", מסר אבי ניר.