משרד הפרסום פוגל-אוגילבי יטפל בתקציב הפרסום של מכללת אפקה. היקף התקציב עומד על כ-3 מיליון שקל.
מדובר במכרז שזכה לביקורת חריפה בענף הפרסום, לאחר שהתברר כי המכללה איפשרה ל-23 משרדי פרסום כלליים ומתחום האינטראקטיב לקחת בו חלק. עיקר הביקורת שספגה נבעה מריבוי המשתתפים החריג במכרז, ומכך שמרבית המשרדים שהתמודדו לא היו מודעים כלל לכמות המשתתפים החריגה בו.
החלק הראשון של המכרז, שאליו ניגשו כל המשרדים, כלל הגשת קריאייטיב לשילוט חוצות ואינטרנט. המשמעות היא שבבואם לבחור מי יעלה לשלב הבא של המכרז, צפתה הנהלת המכללה ב-23 דוגמאות קריאייטיב.
בסופו של דבר הוחלט במכללה להעלות לשלב הבא 8 משרדים שנדרשו להגיש קריאייטיב מלא. לאחר ההגשה הסופית הוחלט כי התקציב יטופל בפוגל-אוגילבי.
תקציב הפרסום של מכללת אפקה טופל עד עתה באמצעות JWT דיגיטל. קודם לכן טיפלו בו משרדים כגון אקספרט מקבוצת באומן-בר-ריבנאי ורגב-קויצקי.
לתשומת לבכם: מערכת גלובס חותרת לשיח מגוון, ענייני ומכבד בהתאם ל
קוד האתי
המופיע
בדו"ח האמון
לפיו אנו פועלים. ביטויי אלימות, גזענות, הסתה או כל שיח בלתי הולם אחר מסוננים בצורה
אוטומטית ולא יפורסמו באתר.