חדרי העסקאות בבנק הפועלים יאוחדו תחת ענת לוין

כיום מפוצלים חדרי העסקאות בין חטיבת GT (מסחר נוסטרו) לבין חטיבת נכסי לקוחות (מסחר בניירות ערך עבור לקוחות) בראשות המשנה למנכ"ל חנה פרי זן

שינוי ארגוני בבנק הפועלים . הבנק יאחד את חדרי העסקאות תחת חטיבת GT אותה מנהלת המשנה למנכ"ל ענת לוין. כיום מפוצלים חדרי העסקאות בין חטיבת GT (מסחר נוסטרו) לבין חטיבת נכסי לקוחות (מסחר בניירות ערך עבור לקוחות) בראשות המשנה למנכ"ל חנה פרי זן. את המעבר יזם והוביל המנכ"ל ציון קינן למרות התנגדות קשה מצד פרי זן, שניהלה קרב מאסף לאורך השנה האחרונה כנגד הכוונה.

ההחלטה הסופית נפלה לאחר שחטיבת האסטרטגיה בראשות אריק פינטו סיימה עבודת מטה בת מספר חודשים לבחינת הנושא ולבסוף המליצה לאחד את כל חדרי המסחר תחת חטיבת GT, כמו שנהוג בלאומי ובמזרחי טפחות. הנהלת בנק הפועלים דנה בנושא השבוע וההחלטה תעלה בקרוב לאישור סופי של הדירקטוריון. בתגובה נמסר מבנק הפועלים כי "הנושא נבדק במהלך העסקים השוטף במסגרת תוכנית העבודה האסטרטגית של הבנק כבר חודשים רבים".

לצורך איחוד חדרי העסקאות הוקמה מנהלת ביצוע שתדווח ישירות לקינן. הערכות הן כי לאור בניית מערכת IT חדשה, העברת חדרי העסקאות לאחריות לוין תארך כשנה עד שנה וחצי, כאשר המועד הרשמי לסיום המעבר הוא ינואר 2013.

גורמים בבנק הפועלים הבהירו כי למרות הוצאת נתח משמעותי מפעילות חטיבת נכסי לקוחות אין כוונה לפרק אותה או לפגוע במעמדה של פרי זן. עוד נטען כי מעמדה של רונית מאירי הראל, מנהלת אגף ניירות ערך ונכסים פיננסים בחטיבת נכסי לקוחות, לא ייפגע וכי במסגרת השינוי הארגוני לא צפויים פיטורי עובדים.