צפו: שרון גל ודפני ליף עושים סולחה ב"לילה כלכלי"

ליף הזמינה את מנחה תוכנית "לילה כלכלי" להגיע לקונגרס החברתי, שיתקיים מחר: "לפני שאתה כתב - אתה קודם כל אזרח" ■ גל בתגובה: "יצאת גדולה. רואה? אני לא בריון בתשלום"

לפני כמעט חודש הם נפגשו וזה נגמר פיצוץ. אולם, לקראת תוכנית "לילה כלכלי" הערב (ה') ראיין שרון גל, מנחה התוכנית, את דפני ליף בשנית, בשיחה אשר התאפיינה בטון הרבה יותר פייסני.

ליף פתחה את הראיון בהזמנה פומבית לגל להשתתף בקונגרס החברתי שייפתח מחר ושהיא אחד ממארגניו: "מחר בין עשר בבוקר לארבע בצהריים, יש את הקונגרס החברתי הראשון - יש שם פאנל תקשורת, הרצאות... בקיצור, אתה בא?", שאלה ליף. גל צחק והשיב: "האמת שעשיתי תוכניות לסוף השבוע, אבל אני אעשה מאמץ בכל זאת להופיע לכמה שעות".

בהמשך השיחה שאל גל על המחיר האישי אותו שילמה ליף במהלך חודשי המחאה: "היו לך כמה ימים שקטים לחשוב בדיעבד אם כל זה היה שווה ברמה האישית? כי בכל זאת, עושה רושם ששילמת מחיר...", וליף השיבה: "גם על השיחה ההיא, אתה יודע".

גל גם שאל את ליף: "ולמה באמת חשוב לך שאני אגיע (לקונגרס החברתי)? אחרי מה שעברנו יחד?", וליף השיבה: "אתה רוצה לפתוח את זה, שרון? אתה רוצה שנביא את גיא (מרוז) גם? פשוט יש הרבה אנשים שמוזמנים - ובעיני, לפני שאתה כתב - אתה אזרח, אז אני מציעה לך לבוא". בתגובה, החמיא שרון לליף ואמר: "הצלחת לצאת מזה גדולה".

"זאת המחמאה הכי גדולה שנתת לי אי פעם", אמרה ליף בחיוך. "אתה רואה?", השיב לה גל. "אני לא באמת 'בריון בתשלום' כמו שאמרת".