חברה בת של אורמת טכנולוגיות לווה 350 מ' ד' לפרוייקטי חשמל

2 OFC, חברה בת של אורמת טכנולוגיות, חתמה על הלוואה ל-20 שנה ל-3 פרוייקטים גיאו-תרמיים בנבדה, הצפויים לספק כ-113MW ■ כ-80% ההלוואה מגובה בערבות משרד האנרגיה האמריקאי

החברה הבת של אורמת תעשיות הנסחרת בבורסה בת"א, אורמת טכנולוגיות , הודיעה היום (א') כי חברה בת שלה, 2 OFC, חתמה על הלוואה לתקופה של 20 שנה בהיקף מירבי של 350 מיליון דולר, לטובת שלושה פרוייקטים גיאו-תרמיים בנבדה. ההלוואה הועמדה לחברה על ידי חברת ג'ון הנקוק ביטוח חיים, ויש לציין כי הינה מגובה בערבות משרד האנרגיה האמריקאי.

שלושת הפרויקטים, אשר יתבצעו בג'רזי ואלי, טוסקרורה ומקגינס הילס, יספקו חשמל במסגרת 3 חוזים לתקופה של 20 שנה. החוזים נחתמו עם חברת נבדה פאואר, חברה בת של NV אנרג'י. בעוד הפרוייקט בג'רזי הושלם ודורש פיתוח של השדה, הפעלתם של שני הפרוייקטים הנוספים מתוכננת במהלך 2012.

שלושת הפרוייקטים בנבדה מתוכננים להתבצע בשני שלבים וצפויים לספק כ-113MW., כאשר בשלב הראשון צפויים שלושת הפרוייקטים יחדיו לספר כ-60MW. ביצוע השלב השני בפרוייקטים כפוף לבדיקת היתכנות והערכה של השדה הגיאו-תרמי, אשר תתבצע בכל אחד מהאתרים לאחר השלמת השלב הראשון.

בחברה מצויין כי עקב ביצוע עסקאות לגידור שיעור הריבית כביטוח מפני עלייה בריביות על אג"ח ארה"ב (ל-10 שנים), במידה ושיעורי הריבית יישארו ברמתם כיום, צפויים החברה לספוג הפסדים לפני מס של עד כ-17 מיליון דולר, אשר ישפיעו מהותית על תוצאותיה ברבעון השלישי של השנה. נזכיר כי ברבעון השני הציגה אורמת תעשיות הכנסות בהיקף של 104.6 מיליון דולר, ורווח נקי שהסתכם בכ-8.2 מיליון דולר או 0.18 דולר למניה. (לסיפור המלא)