אספן גרופ רכשה מתחם משרדים בגרמניה ב-118 מ' ש'

חברת אספן גרופ דיווחה חברה בת בבעלותה רכשה מתחם מסחרי בדורטמונד שבגרמניה ■ המתחם מניב דמי שכירות שנתיים המסתכמים ב-10 מ' ש', המשקפים תשואה ברוטו של 8.3%

חברת אספן גרופ דיווחה היום (א') כי חברה בת בבעלותה, רכשה מתחם מסחרי בדורטמונד שבגרמניה, תמורת 118 מיליון שקל (23.5 מיליון אירו).

הנכס מושכר לענקית התקשורת הגרמנית, דויטשה טלקום, לתקופה של כ-9 שנים, לרשת הסופרמרקטים LIDL לכ-14 שנה, ולעיריית דורטמונד לכ-19 שנה. מדובר בסה"כ בדמי שכירות שנתיים המסתכמים ב-10 מיליון שקל, המשקפים תשואה ברוטו של 8.3% על מחיר הרכישה.

במקביל לפרסום העסקה מדווחת אספן, כי החברה הבת אשר מבצעת את העסקה, קיבלה מכתב התחייבות מבנק מקומי בגרמניה לקבלת מימון בסך של כ-82.8 מיליון שקל, לתקופה של 10 שנים בריבית קבועה בשיעור שנתי של 3.95%. להערכת החברה, העסקה תתבצע בימים הקרובים.

"אספן גרופ ממשיכה ברכישת נכסים בגרמניה ובאירופה, בהתאם לאסטרטגיה הממוקדת של החברה", אמר אילן גיפמן, מנכ"ל אספן גרופ. "העסקה הנוכחית מצטרפת לנכס חדש נוסף, שרכשה החברה במרץ 2011, המושכר לדויטשה טלקום לתקופת בת 9 שנים וכן לעסקאות נוספות לתקופות ארוכות שביצעה החברה בשנים האחרונות במערב אירופה, המושכרים לשוכרי עוגן איכותיים".