"דיילי מייל" רומז: עפרה שטראוס וטוני בלייר מנהלים רומן

העיתון "דיילי מייל" הבריטי: ר"מ בריטניה לשעבר והמיליארדרית הישראלית מנהלים "מערכת יחסים קרובה מאוד" ■ רני רהב, הדובר של שטראוס: "נוצרו יחסי ידידות בין המשפחות; כל רמיזה אחרת אינה נכונה"

האם ר"מ בריטניה לשעבר טוני בלייר והמיליארדרית הישראלית עפרה שטראוס מנהלים רומן? כך לפחות רומז היום (א') העיתון "דיילי מייל" הבריטי, בכתבה על "מערכת יחסים קרובה מאוד" שמנהלים השניים. שטראוס התגרשה לא מזמן מאיש העסקים עדי קייזמן ואילו בלייר נשוי לשרי.

"טוני בלייר מנהל קשר ידידות אישי קרוב מאוד עם אחת מהנשים העשירות - והשנויות במחלוקת - בישראל", נכתב בדיווח. "עופרה שטראוס, שהתגרשה בשנה שעברה, עומדת בראש חברת מזון בשווי 1.3 מיליארד ליש"ט שהמחירים הגבוהים של מוצריה הציתו את המחאה החברתית הגדולה בהיסטוריה של המדינה".

"ראש הממשלה לשעבר ביקר באופן תדיר בישראל במהלך כהונתו", מסופר בדיווח. "ההתקרבות לכאורה בין השניים הובילה לכך שמוקדם יותר השנה, עיתונאי בכיר ב'מעריב' כתב 'מכתב פתוח' לשרי בלייר, אשתו של טוני, המציע לה לדרוש ממנו הבהרות לגבי טיב היחסים בין השניים".

מהדובר של עופרה שטראוס, נמסר בתגובה: "לעופרה שטראוס יו"ר קבוצת שטראוס קשר עם הגברת שרי בלייר ומר טוני בלייר בנושאים פילנטרופיים שהם פועלים למענם יחד בעולם ובישראל. עם השנים נוצרו יחסי ידידות בין שתי המשפחות. מעבר לכך, כל רמיזה אחרת אינה נכונה".