דובר רשות ני"ע, אורי קציר, הודיע על פרישתו

קציר (43) משמש כדובר הרשות מאז שנת 2000 ■ במסגרת עבודתו הקים את מערך הדוברות של הרשות, וסייע לה להתמודד עם אתגרים תקשורתיים רבים

אורי קציר, דובר רשות ניירות ערך, הודיע היום כי בכוונתו לפרוש בקרוב מעבודתו ברשות.

קציר (43) משמש כדובר הרשות מאז שנת 2000. במסגרת עבודתו הקים את מערך הדוברות של הרשות, וסייע לה להתמודד עם אתגרים תקשורתיים רבים. בנוסף, ערך את אתר הרשות וניהל את תחום הגברת המודעות הפיננסית בציבור.

קציר הוא בעל תואר ראשון ביחסים בינלאומיים ותואר שני בהיסטוריה כללית, שניהם מהאוניברסיטה העברית, וכן בוגר קורס צוערים בסיסי של משרד החוץ. לפני הצטרפותו לרשות ני"ע שימש כדוברם של ח"כ אהוד ברק ושל מפלגת שינוי. קודם לכן עבד ככתב מדיני וככתב לענייני התיישבות בסוכנות עתי"ם.

"אני פורש בסיפוק רב", אמר קציר, "הייתה לי הזכות לעבוד במשך זמן רב עם אנשים מוכשרים ומרתקים. עברנו יחד אתגרים לא קלים מודה להם על שיתוף הפעולה, התמיכה והחברות. יש לי סיפוק רב מכך שבשנים האחרונות שודרגה תדמיתה של הרשות והתגבשה בציבור הערכה שלה כרגולטור חזק, רציני, אמין ומקצועי".

בהתייחסו להודעת הפרישה אמר יו"ר הרשות, פרופ' שמואל האוזר: "אורי קציר מילא את תפקידו במקצועיות מן המעלה הראשונה, במסירות גדולה ובכישרון רב. ניווט של ספינה גדולה כמו הרשות בים תקשורתי סוער הוא אתגר לא קל, ואורי עמד בו ונחל הצלחה רבה. אני מבקש להודות לו מקרב לב על עבודה מקצועית ונאמנה ועל תרומתו הגדולה לרשות ולעבודתה".