גינדי השקעות זכתה במכרז פינוי בינוי שערכו דיירים

דיירי מתחם הצעירים ברמת השרון בחרו בגינדי כיזם בפרויקט פינוי בינוי המקודם על ידם ■ ההתמודדות על הפרויקט עוררה עניין רב - בתחילתו התהליך נבחנו ע"י הדיירים 14 חברות

דיירי מתחם הצעירים ברמת השרון בחרו אמש בחברת גינדי השקעות שתשמש כיזם בפרויקט פינוי בינוי המקודם על ידם.

ההתמודדות על הובלת הפרויקט עוררה עניין רב כאשר בתחילתו של התהליך נבחנו על ידי הדיירים 14 חברות שונות מהענף. אל קו הסיום הגיעו חברת שפיר וחברת גינדי השקעות שכאמור זכתה במכרז שערכו הדיירים. לאחר הזכייה תינתן לחברה הזכות הבלעדית לנהל משא ומתן, במשך עד 150 ימים, לחתימת הסכם פינוי עם הדיירים.

במסגרת הפרויקט המתוכנן שעבר את הוועדה המקומית ונמצא טרם הגשה לוועדה המחוזית יפונו 106 דיירים וייבנו 430 דירות. הפרויקט משתרע על שטח של 42 דונם ברחוב השח"ל במזרח העיר. את המכרז ליווה עו"ד ערן באלינט ממשרד שבלת ושות'.

פרויקט מתחם הצעירים מוכרז רשמית, מזה מספר שנים, כפרויקט פינוי בינוי, והעיריה עומלת על קידומה של התכנית. ייחודה של התכנית, בכך שהיא מאפשרת בניית יחידות דיור במתחם בטרם פונו הדירות המיועדות להריסה, כך נמנעת בעיית מציאת פתרון דיור בשלב הפינוי, עד לגמר הבנייה.

במסגרת הליך המכרז, היה צורך לפעול משפטית ולסלק גורמים שונים, שניסו בעבר לגזור קופונים, באמצעות החתמת דיירים על התחייבויות פסולות. מדיירי המתחם נמסר כי במסגרת בחירת היזם נקבע כי התחייבויות עבר כאלה בטלות וחסרות תוקף וכי ורק החברה הזוכה תוכל להתקשר עם הדיירים בהסכם היזום.