ענני תקשורת חתמה על עסקה עם FOX להפקת סדרה

נחתמה עסקה ראשונה מסוגה בין ענני תקשורת לערוץ VOYAGE של רשת פוקס הבינלאומית ונשיונל ג'אוגרפיק ובתמיכת ממשלת צרפת, להפקת סדרה על אוכל רחוב ברחבי העולם

חברת ענני תקשורת חתמה על הפקת סדרה ראשונה מסוגה, "אוכל רחוב מסביב לעולם", שתשודר באנגלית ובצרפתית, בשיתוף עם ערוץ הטיולים הצרפתי VOYAGE - ערוץ בן של רשת פוקס הבינלאומית ונשיונל ג'אוגרפיק. להפקת הסדרה שותפה גם הקרן הממשלתית לסיוע להפקות של משרד התרבות הצרפתי, ה-CCN.

הסדרה בהנחיית השחקן ישי גולן תהיה בת 13 פרקים בני חצי שעה שיצולמו באיכות HD ותקרא באנגלית "Street food around the world ". גולן יבקר במדינות שונות בעולם ויציג את התרבות המקומית דרך אוכל הרחוב של אותה מדינה. את הסדרה יצרה ללי גורדון ומפיקה אותה תמר ברוש. את הסדרה יביים טל פיטל ואת תוכן הסדרה מביימת שרה בייטל. בכל יעד יפגוש ישי אושייה קולינארית מקומית, יציץ לסירים רוחשים, יתנסה בהכנת מנות מסורתיות וגם במכירתן ברחוב.

הסדרה, שצילומיה כבר החלו ויסתיימו עד סוף השנה 2011, תופץ בערוץ VOYAGE למדינות דוברות הצרפתית ובאנגלית לערוצי תיירות, אוכל, איכות חיים ודוקו בעולם. בישראל היא צפויה לעלות לשידור בישראל ובעולם באביב 2012.

סיגל שלדג, מנהלת הפעילות הבינלאומית של ענני תקשורת: "אנחנו גאים להמשיך ולהפיק סדרות בינלאומיות איכותיות . שיתוף פעולה זה עם ערוץ VOYAGE מוכיח את המשך ההובלה של הטלויזיה הישראלית בעולם בתחום הפקת סדרות לייף סטייל בינלאומיות".