אמזון מכריזה מלחמה על אפל; הכריזה על טאבלט משלה

הטאלט שייקרא "Kindle Fire" יהיה בעל מסך בגודל 7 אינץ' ומחירו יהיה 199$ ■ הטאבלט יהיה גירסה משודרגת של קורא הספרים האלקטורני של אמזון ה-Kindle

החנות המקוונת הגדולה בעולם הכריזה היום מלחמה על אפל ועל מכשיר ה-IPad שלה, כשהכריזה על ה-Kindle Fire, טאבלט קטן יותר מהאייפד ובחצי מחיר ממנו והוא יהיה מתחרה ישיר שלו.

במהלך ראיון לסוכנות בלומברג, חשף מנכ"ל אמזון פרטים נוספים לגבי הטאבלט החדש. הוא יגיע עם מסך בגודל 7 אינץ' ומחירו יהיה 199$, פחות מחצי המחיר של הגירסה הזולה ביותר של האייפד שעומדת על 499$. הטאבלט החדש, שבצעם מהווה גירסה משודרגת של קורא הספרים הפופלרי של אמזון בעל אותו השם, יריץ את מערכת ההפעלה אנדרואיד של גוגל .

המנכ"ל של אמזון ג'ף ביזוס בטוח שהחברה תדע לנצל את העליונות שיש לה בתחום המסחר האלקטרוני על מנת שתוכל להתחרות באפל ובמוצרים שלה. הוא בטוח שאמזון תצליח להתחרות בתחום הזה שבו חברות אחרות ניסו ונכשלו.

"אמזון היא החברה היחידה שיכולה להתחרות באייפד, כי רק לה יש את הכלים להציע משהו שדומה למה שאפל מציעה", אמר בריין בליר, אנליסט בחברת Wedge Partners. "אם תסתכל על היצע המוצרים של אמזון, אתה תראה שיש לה הרבה מוצרים בתחומים שלאחרים פשוט אין. במיוחד בתחום המדיה".